Hoi dames Ik zit al de hele dag te tobben of ik nu wel of niet zou schrijven. Sinds mijn eisprong op de 10de, voel ik allerlei symptomen die ik bij mijn dochtertje ook had. Ik dacht dan ook positief te testen voor mijn nod zoals bij haar maar dat was niet het geval. Afgelopen woensdag dacht ik toch een tuurstreep te zien en gisteren was zelfs positief. Het was een hele lichte streep maar wel een mooie roze binnen de tijd. Wij al heel blij, ik was immers overtijd en positief getest. Maar dan ben ik gisterenavond roze slijm beginnen verliezen. Dacht nog steeds, ok, dat kan, ik geef het nog niet op maar dan vandaag was het veel helder rood bloed. Wel geen klonters en geen menstruatiepijn. En normaal als ik menstrueer is het altijd heel donker bloed met klonters en pas op het einde wordt het helder en uiteindelijk bruin (sorry voor deze onsmakelijke uitleg ) Normaal gezien kan ik de eerste dag ook niet op van de krampen maar ik heb dus geen menstruatieklachten. Integendeel, ik begin terug het typische zwangerschapsgevoel te krijgen, ik krijg zelfs terug steekjes beneden en bandenpijn. Ook heb ik sinds de eisprong heel gevoelige pijnlijke tepels maar dat is niks vergeleken met de nog veel pijnlijkere tepels die ik heb sinds gisteren. Nu moet ik wel zeggen dat ik al sinds de eisprong het gevoel heb dat het niet juist zit. Ik heb veel meer pijn dan bij de eerste zwangerschap. Ik kan momenteel niet testen want ik heb alleen nog maar testen in huis die al 1 en 2 jaar vervallen zijn dus morgen kan ik er wel kopen en dan zondag testen maar is dat de moeite wel? Zijn er dames die dit hebben meegemaakt? Ik verwacht wel sowieso dat het niet zal doorzetten aangezien het hcg maar heeeeeel traag vermeerderde en dan die bloedingen erbij maar moest ik dan ondertussen die typische klachten al niet kwijt zijn? Ik had al niet veel hcg in mijn lijf. Het lijkt erop dat ik terug misselijker aan't worden ben en terug meer voel daar beneden ipv minder. Naar de gynaecoloog kan ik nog niet tenzij ik naar spoed zou gaan maar dat vind ik erover en ik denk niet dat de huisarts hier iets aan kan doen dus het enige dat ik kan vragen zijn jullie ervaringen en mij daar mee behelpen! Groetjes Nath
Ik had vorige maand een positieve test, helaas 3 dagen later ongesteld. Hoop voor jou dat er niks aan de hand is en je zondag nog positief gaat testen. Hou je taai, liefs
Hoi nashville, Had je toen al symptomen? En hoe lang duurde het tot die verdwenen waren? Ik wil zo graag duidelijkheid he, of alle symptomen weg en dan van 0 beginnen of de bloedingen stoppen en dan een mooie knalroze test.
Hallo Nathje, Logisch dat je je zorgen maakt. Hoe is het nu met je? Bloed je nog steeds of is het alweer minder? Heb je nog getest? Als je informatie zoekt over zwanger en bloedingen, vertellen de meeste artikelen je dat het 50/50 is of het goed of fout gaat. Het kan bij jou dus nog allebei...... Dat je geen krampen hebt, lijkt mij een goed teken. Ik heb zelf drie vroege mk gehad en de laatste was vlak na de positieve testen/vlak na nod. Toen had ik ook alleen rood bloed (en geen stolsel/klonters idd zoals normaal wel bij menstrueren), daarom twijfelde ik toen ook heel erg net als jij. Alleen had ik toen wel krampen. Dat heb ik alledrie de keren gehad. Twee keer bloed met stolsels en weefsel en één keer alleen veel bloed, een week lang. Mijn testen werden de laatste keer toch helaas wit, dus toen wist ik dat ik niet meer zwanger was. Dat raad ik je dus ook aan, doe nog een testje! Ik denk dat je niet teveel moet afgaan op je gevoel dat het 'niet goedzit', dat is maar een idee dat je hebt gekregen en hoeft geen waarheid te worden. Het kan nog steeds goed zitten, toch? Ik leef met je mee, want ik weet hoe erg die twijfels kunnen zijn, of je een mk hebt gehad of niet. Ga je testen? Ik hoop dat het nog goed zit! Laat je het nog even horen? Als je wilt, hoor.