Hallo Ik ben op zoek naar foto's waar een kinderhandje op staat, voor het starten van mijn eigen kinderopvang. Bij mijn logo moet een fotootje waarop een kinderhandje centraal moet staan. Ik had zelf wat foto's gemaakt, maar er zit niks tussen wat geschikt is. Ze zijn allemaal te druk. De kinderopvang komt bij ons op de boerderij. Er wordt veel met natuur en dieren gedaan. Ik vind het wel leuk als de foto hier iets mee te maken heeft. Wie heeft nog leuke foto's die ik mag gebruiken? (Tegen kleine vergoeding) of wie wil nog even creatief bezig zijn en wat leuke foto's maken. Hartstikke bedankt. Gr. Laura
Haai meis, http://images.google.nl/images?q=babyha ... &hl=nl&lr= ff op google gezocht, op afbeeldingen en dan "babyhand" Volgens mij staan er heele leuke tussen!!
ja, dat heb ik al gedaan. Maar het is niet de bedoeling dat ik zonder toestemming foto's van iemand anders ga gebruiken. Vandaar dat ik hier deze vraag stel. gr.
en een afdruk van een kinderhandje met vingerverf en als het droog is dan scannen en eventueel bewerken, grote mensenhand erbij en dan "hand in hand" hihi, leuke slogans bedenken!
het moet echt een foto zijn. Vind ik wel jammer, mijn moeder kan goed tekenen. Maar goed, niet veel fotograven hier dus. Moet ik toch nog mijn nichtje maar even reserveren en zelf bezig gaan. Dank jullie voor de tips
het moet echt een foto zijn. Mag natuurlijk wel wat bewerkt zijn. Dus met een achtergrond. Een handje wat iets vasthoud, iets aanwijst. Zo iets dergelijks. Omdat het een foto wordt die ook klein wordt gebruikt op een visitekaartje is een drukke foto niet zo mooi. Ik zal mijn foto's in mijn fotoalbum zetten.
haha, heb een black out. Ik heb wel vaker gezien hoe je een album maakt, maar kom er nu niet uit. Even zoeken hoor. Ok, het is gelukt. De foto's die ik wilde lukte niet. Die waren te groot. de foto met de geit vind ik heel erg leuk, maar is niet scherp genoeg. Maar ik zou graag zo een soort foto willen. Met een dier of iets wat daar mee te maken heeft. Ik heb een voorbeeld foto ook erbij gedaan. Als iemand meer voorbeelden wil zien moet die even pb-en. Ik kan een internetadres geven waar meer voorbeeldfoto's staan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik had toevallig nog een foto van me zoontje en me hond haha alsof ie 'm nockout had geslagen. Tis maar een ideeetje
ik heb alleen een foto van kylian zijn handje toen ie net geboren was en die ligt dan op papa's hand.