Ik heb gisteren alle foto's bij Larry King Live gezien. Het is echt zo'n moppie. Er is 1 foto van haar met Tom Cruise waarbij hij haar onder d'r kin kietelt en zij dan uitbarst in de giegels. Als je die foto ziet smelt je gewoon!!
Ik vind het ook een heel mooi kind! Het kan mij overigens geen bal schelen of het nou wel of niet het kind van Tom en Katie is en of ze nou wel of niet bestaat, wat een onzin die drukdoenerij eromheen zeg Ze lijkt wel op ze, mooie bos haar... Het zijn ook twee mooie mensen, al zegt dat niet zoveel natuurlijk. Ik vind Tom Cruise een WALGELIJK mannetje, maar een knappe kop is het wel
ben ik nou n beetje gek? Ik vind dat kind helemaal niet zo mooi, ook niet lelijk ofzo. Maar ik schrik al helemaal van al dat haar. sjemig
tja ik vind het ook niks speciaals wel een mooie bos haar idd is ze gelijk met mij jarig 18 april kuzz anita
Mooi kindje inderdaad ! En veel haar ! Ik dacht ook niet dat ze toch al zo oud was ... de tijd gaat snel ! Groetjes, Nikki F
wat een mooi meisje zeg... zulk donker haar met blauwe ogen.. das echt heel mooi... en een behoorlijke bos... en dat ze al bijna 5 maanden is.. pfff tijd vliegt...
nou 5 maanden ziet ze er wel naar uit.. ze lijkt wel wat ouder door haar haar... maar ze ziet er echt wel uit als een kleine baby .. wat ik alleen niet begrijp... :scratch: de paparazie heeft al die tijd voor hun deur gebivakeerd voor een kiekje van de kleine suri... maar nu na 4 en halve maand komt er eindelijk een foto... heeft katie al die tijd dan thuis gezeten?... :-k
Ik vind het ook een prachtig kindje...mooi dat donkere haar en blauwe ogen..wow Ik vind haar meer weg hebben van haar moeder dan haar vader persoonlijk..zie tom cruise er nog niet in.. Dat hij de vader niet zou zijn is natuurlijk weer een van de vele roddels..