Vind het ook een mooi kindje, heel apart gezichtje en wat een haar! Maar ik zie er niks in van Tom Cruise.....op een van die foto's heeft ze zelfs aziatische oogjes!!! Ik denk zelf dat het kindje wel van Katie is en dat het zaadje bij een donor vandaan komt. Maakt helemaal niks uit natuurlijk, het is natuurlijk wel zijn kind. Ze zoeken het allemaal maar lekker uit, hun zijn er gelukkig mee en daar gaat het om. Groetjes Suus
ja hoor... ik geloof echt wel dat het zijn kindje is hoor... amerika houd er gewoon van om te roddelen.. laat die ouders lekker genieten van hun kindje... echt erg.. stel je voor dat mensen over jou zeggen dat het jullie kindje niet is.. terwijl dat wel zo is... !!!
Ja ik vind ook dat ze wel erg veel haar heeft, lijkt inderdaad een pruik. Vind ook dat ze erg op katie lijkt, vooral de neus en ogen en de lach. Er zijn wel roddels dat het niet toms kind is en ook niet van allebei. Maar dat is dan aan hun vindt ik, kan me er niet druk om maken. Maar toch wel benieuwd hoe het nu zit Komen we toch nooit achter denk ik
alsof je van een baby van mindder dan 5 maanden kan zeggen op wie het lijkt.. bbabies veranderen enorm... en niet elk kind lijkt op de ouders...
=D> Wat een mooi kindje! Dit wordt een hele mooië dame! En dat haar is wel echt hoor! Waarom een pruik bij een baby opzetten? Het zijn ook maar gewoon mensen, die het beste willen voor hun kindje.
Ik geloof ook niet dat het een pruik is. Maar sommige mensen hebben er blijkbaar wel behoefte aan.... http://www.babytoupee.com/ (geintjuh )
Mijn dochter lijkt sprekend op mijn zus maar ze is toch écht mijn dochter. En mijn zus is donker en ik ben rood dus het zegt niks. Dus dat ze niet sprekend op beide ouders lijkt zegt helemaal niets. Voor Tom en Katie lijkt het me ook vreeeeeselijk dat ze steeds zeggen dat het niet hun kind is. Maar misschien denken ze nu onderhand: Laat maar l*llen! Gr Otje