Wow wat een mooie taarten komen er voorbij zeg... Hier een fototaart van de hema heel standaard maar ook leuk.
Bij Tygo's laatste taart was het inderdaad wel effe slikken, 2 dagen bezig geweest en na het verjaardagsliedje gelijk het mes erin... Toen dacht ik heel even, he zonde, maar dat gevoel was snel voorbij toen ik zag dat iedereen er lekker van aan het smullen was.
Wij hadden alles van Mickey Mouse clubhouse. Van slingers, bekers, bordjes, uitnodigingen, deurposter, balonnen, tafelkleden, en dus ook de taart.... Bekijk bijlage 146298
Die van mijn zoontje heb ik ook zelf gemaakt staat in mijn album is een Woezel&Pip (staan er geloof ik 2 maar het is niet die roze) Dit jaar ga ik er weer 1 voor hem maken!
BEG, ja we hebben nog wat tijd hé . Bedankt voor je opzoekingswerk! staan zeer mooie taarten tussen! Minyaweth, nog proficiat met de verjaardag van Vigo! Iedereen die de taart zelf gemaakt heeft: knap hoor! Zelf ga ik ze laten maken want ik vrees dat ik zoiets zelf nooit gedaan krijg .
Wat een mooie taarten allemaal!!! Hoe deden jullie dat met het meptaartje? Suikervrij?... Hier 2 linker handen dus helaas geen eigen gemaakte taart over een iets meer dan 3 maanden (Ai wat gaat dat hard)
Ayla had ook een eigen meptaartje en volgens mij was die gewoon precies hetzelfde qua ingrediënten als de grote taart. Ik zou daar voor die ene keer dat ze taart eten niet al te moeilijk over doen. Ayla heeft een beetje met die taart gespeeld (eerste heel voorzichtig) en er toen van gegeten. Toen ik het wel genoeg vond heb ik het gewoon weggehaald en was het klaar met snoepen.
Nou die taart van ons was niet suikervrij en het is een verjaardag dus ja ik deed daar niet moeilijk over. Hij eet nu ook af en toe met mij een gebakje mee of cake ofzo....