Zoeits wou ik ook wel voor mijn zoontje doen, die wordt binnenkort ook 2. Brutale vraag misschien, hoe duur is die taart met foto?
Memv2 Op de site van de Hema kun je bij online shoppen bij Gebak zien hoe groot en hoe duur de verschillende taarten zijn. Myra Hij is leuk geworden!
Wauw agnes die is ook mooi geworden! Gaf het plaatje bij jou ook matig aan op de site? Deze taart koste 17,50 voor 15 pers. Volgens mij is er ook 1 voor 30 pers 30,00
Dank je. Nee bij dit plaatje gaf hij goed aan. Maar moest wel eerst veel schuiven en vergroten om die andere tekst er niet bij op te krijgen. Waren de hele weekend aan het zoeken voor een geschikte plaatje haha.
Ik heb vorig jaar met Liza d'r verjaardag een HEMA fototaart (echte verjaardag) en van die kleine tompouches (verjaardagsfeest) gehad. Die zagen er als volgt uit... en ze waren lekker!
Die tompouches hadden wij ook op de verjaardag van de kleine! En wat is die grote taart ook super gelukt zeg!!
@Tamaraliza wauw die taart is ook leuk geworden! Ik vind die tompouches ook leuk zeg dat ga ik onthouden! Misschien voor volgend jaar