Hoi! Willen jullie even kijken naar foto in mijn album?wat denken jullie?zaterdag moet ik ongi worden! liefs esmay
De foto is een beetje wazig, het streepje lijkt er wel lichtjes te zitten. Maar volgens mij zie ik alleen nog maar streepjes
hoi meid ik zie een heel vaag streepje hopelijk word je niet ongi en is het raak je bent toch wat vroeg met testen helaas kun je dan alsnog ongi worden maar probeer het over een paar dagen nog eens en hopelijk is het raak ik duim voor je
ik denk dat hij positief is hoor. test anders nog eens over een paar dagen maar ik zie duidelijk nog wel een 2e streepje. voorzichtig proficiat!
Hallo esmay Ik heb net gekenen, maar het is wel onduidelijk op de grote foto op de kleine foto lijkt het wel of er een streepje staat. ik zal voor je duimen [-o< [-o< en succes en hopen dat het raak is. Groetjes jessie33
Hoi! Bedankt voor jullie berichtjes tot nu toe...zal idd dan toch nog even moeten afwachten..Normaal heb ik altijd al zere tepels ed maar nu ook nog niet! Verder wat rommelende darmen.. Liefs Esmay
Lieve esmay, als ik jou was zou ik even tot je nod wachten tot je weer gaat testen, ik weet het is moeilijk om niet te testen. Ik hoop voor je dat je over 4 dagen een dikke posi hebt
Ik zie volgens mij wel een wazig streepje.. ik zou toch echt op je nod testen... spannend! Ik duim met je mee
Ik zie ook een streepje! Maar ik ben het met Caruli eens, je hebt eigenlijk te vroeg getest. Ik test ook altijd te vroeg, en dat heeft mij vele malen teleurgesteld, weer die negatieve testen, of positief en dan toch ongi worden. Toch kan ik het nooit laten, maar ik heb deze maand wel een heel goed gevoel en wil het deze keer dan ook volhouden om niet te testen, dan kan ik alleen maar teleurgesteld worden door de Ben erg benieuwd of ik het red, ik heb geen testen in huis op het moment, dus dat scheelt al
Hoi Ja inderdaad kan ik dan ook nog ongi worden..daarom ben ik zelf ook wel voorzichtig! Maar hoop doet leven! Liefs Esmay
Hoi Ja inderdaad kan ik dan ook nog ongi worden..daarom ben ik zelf ook wel voorzichtig! Maar hoop doet leven! Liefs Esmay
hallo ondanks de wazige foto zie je toch een licht streepje .... ben benieuwd of het goed is liefs dionne
Hey meis, nou ik ga ook voor je duimen hoor [-o< ennuh als je zwanger bent heeft curali wel gelijk gehad goodluck! Liefs Shir
Hoi! Vanmorgen klein stukje bruin verloren...nu niets meer ..was heel klein zal het de ongi zijn of wat anders? Liefs es
gewoon afwachten meid, of je wordt "normaal" ongesteld, of je ongesteldheid blijft weg... maak je niet gek met ruim voro je nod te testen want daar heb je alleen jezelf mee, jij zit je nu misschien al blij te maken met die heel heel vage test die je in handen hebt, maar dat moet je pas doen als je een overduidelijke test hebt... succes... liefs smoekie