Mijn hond rende net ook de tuin in en die ging als een debiel tekeer en vervolgens brak ze haar nagel af die nu hevig aant bloeden is. ze lijkt er geen last van te hebben dus ik kijk t even aan.
Echt heel veel sneeuw, haha super leuk! Bekijk bijlage 220562 Been van me vriend, hele schoen en enkel weg. Bekijk bijlage 220563
net nog even met zoonlief de tuin in geweest. max 5min want hij begon te gille dat t au deed. meneertje kreeg t dus koud wat ene mietje is t soms toch ook
he js vlinder.. is dat net of vanochtend. wij wonen bij anna paulowna in de buurt en hier valt nu niets, maar ligt wel 10 cm..
Hahaha geeft niet! Je bent zeker niet gek Alleen klopt het niet dat het sneeuwpret in Amsterdam is! Wij wonen toch echt in de provincie Groningen!
Hier ook een lekker pak sneeuw, onze kleine man is er niet uit te slaan. Ik zei nog kom nou binnen en stop met glijden maar helaas peuters luisteren niet!
leuke foto! enuhh lelystad ja toch veel sneeuw nu he pff. blij dat t vanmiddag gestopt was want kom er niet meer doorheen hahaha. heb t niet kunnen meten want heb geen meet dinges