Nee daar werk ik, haha. Maar wij wonen wel in een Elfstedenstad. En ja, wij vinden het ook heel erg mooi! Zo even naar het IJsselmeer om te kijken hoe het er daar uitziet.
Haha ok, leek op de huizen die hier ook staan . Leuk zeg, dan woon je dichtbij . Ik ga straks ook eens even foto's maken, eerst even aankleden en dan hup, naar buiten! -11 is het nu?? Mm, zal met het zonnetje erbij toch iets lekkerder aanvoelen hoop ik hahaha.
sorry, maar ik moet deze gewoon even delen: Bekijk bijlage 220806 Het is alleen niet nu maar 3 jaar geleden Meikes eerste kennismaking met sneeuw, hier was ze een half jaar
Vanochtend langs het IJsselmeer ( het was - 17... KOUD! ) En de Elfstedenroute hier door het stadje.... Er wordt geschaatst!
Ik ben jaloers! We hadden de slee al klaar gezet, toen het begon te sneeuwen. Maar helaas, is het bij nog geen cm gebleven . Hier dus niks.
Leuke foto's allemaal! Dit was gisteren toen het net een paar uurtjes sneeuwde en het nog niet door allemaal mensen was weggereden etc .
Oooh wat een heerlijke sneeuwfoto's Hier vandaag een sneeuw engel gemaakt en... voor het eerst geschaatst!!
wat een leuke fotos allemaal. Hier een foto van ons meisje vandaag, haar gezichtje spreekt boekdelen haha