Pfff, krijgt iemand het voor elkaar on vanaf een ipad een foto naar een verkoper te sturen? Niets werkt, niet als ik vanuit de app de foto maak en ook niet vanaf de browser. Echt en die customer service, krijg je een link om een screenshot te maken vanaf een pc..... Wat moet ik daar nu weer mee.... Was best verslaafd geraakt aan ali express, maar als ik het eerste artikel waar wat mee is niet eens op de foto kan krijgen....
Geen mogelijkheid om het vanaf je mobiel te doen? Als het goed is krijg je gewoon de mogelijkheid in een berichtje om er een foto bij mee te sturen. Met een Ipad heb ik geen idee. Ik doe het altijd via laptop, tablet of mobiel en bij allemaal geen enkel probleem om een foto mee te sturen naar een verkoper.
In de app kan ik wel een foto maken, maar dan blijft hij maar laden, de foto’s komen in ieder geval niet mee. Ga nu proberen op mijn telefoon (ook iphone, dus....). En.....laden, laden, laden.... hoe lang duurt dat bij jou? Ik wil best even wachten, maar het lijkt niet te werken....
Het is gelukt, blijkbaar werkte het in de app alleen maar als ik ali express behalve tot de camera ook toegang gaf tot de fotobibliotheek.