ja nu toch even een vraag erover Het zit me hoger dan ik dacht. Dat er leden zijn die een keer hun naam veranderen voor privé redenen kan ik wel inkomen. ( dus als je eens je naam hebt veranderd val me niet aan, ik bedoel niet dat jullie het zomaar doen) Maar...ik merk dat er steeds meer leden heel vaak van naam wijzigen. Persoonlijk vind ik dat best storend. Zij weten veel van mij en zij kunnen in principe weer helemaal opnieuw beginnen ( na al dan niet vervelende dingen) mijn vraag: Hoe vaak mag je eigenlijk van naam veranderen? Of is daar geen maximum op gesteld?
Ben het met je eens dat er te makkelijk een nieuwe naam gegeven wordt...net at je zegt zij weten wel wie wij zijn en wij niet meer wie hun zijn. Daar komt bij dat een aantal zich na verloop van tijd weer bekend maken dus wat heeft het dan voor zin?
Hoi, We wijzigen alleen gebruikersnamen wanneer de privacy van betrokkene in gevaar is. Het is voor ons heel moeilijk in te schatten of dat ook daadwerkelijk het geval is. We doen wel enorm ons best om daarin de juiste beslissingen te nemen en niemand tekort te doen. Niet alle aanvragen worden zomaar goedgekeurd. Regels aanpassen en vermelden dat we geen gebruikersnamen wijzigen is volgens ons ook geen optie, dan wordt het account verwijderd en daarna een nieuw account aangemaakt, want een vertekend beeld geeft van verwijderde accounts op Zwangerschapspagina.nl. Bedankt voor jullie feedback en ik zal het nog eens bespreekbaar maken in het Team. Lotte