eerder kon dat makkelijk door in te loggen en laatste berichten te vinden maar nu kan ik het nergens vinden. wie helpt mij. ps vind de site er niet overzichtelijker op geworden zeg.
ik heb nog eens alles nagelopen. ik heb echt geen flauw benul waar ik mijn laatste postings kan vinden? eerder kon dat wel om zo alle reacties te lezen. nu ga ik eerst naar het desbetreffende forum, dan klik ik mijn vraag aan en dan lees ik alle reacties... dat moet natuurlijk handiger kunnen. maar hoe?
Jij bedoelt de onderwerpen waarin je gereageerd hebt? Die vind je onder forum en dan 'onderwerpen die je volgt'. Dan zie je al die topics met ongelezen berichten, dan kan je ook weer aanklikken dat je alles wil zien. Dit moet je dan aanklikken: Er kunnen er mogelijk meer zijn om te bekijken.
ik kan enkel op conversaties drukken en dat zijn alle pb's het gaat om al mijn topics die ik ooit geopend heb. ik heb alles nog eens doorgenomen en het is voor mij niet te vinden echt niet! bij berichten staat niks omdat ik niks schijn te volgen.. nieuwe berichten: zijn enkel alle nieuwe berichten op het forum en niet speciviek die van mij. als iemand mij kan helpen met een foto bijvoorbeeld ervan te maken, dan heel graag! ik vind het echt bizar namelijk dit
Zit je op mobiel of pc? Dat maakt wel iets verschil namelijk. Bij je instellingen kan je aanpassen dat je een onderwerp volgt zodra je erop gereageerd hebt. Bij je profielpagina kan je je gestartte onderwerpen zien. Gewoon op je eigen plaatsje klikken eerst. Maar goed laat maar weten of je op mobiel of pc zit
vind het echt onhandig want moet er op klikken maar kan niet precies zien of er reacties zijn.... moet toch sneller kunnen? vond het eerder veel handiger. zit nu achter computer. maar vanavond achter iphone
Als je op onderwerpen die je volgt klikt zie je zo of er nieuwe berichten zijn. Je ziet op dat moment alleen de onderwerpen die je volgt met nieuwe berichten. Als je ze dan allemaal wil zien moet je dus klikken op Er kunnen er mogelijk meer zijn om te bekijken.
Bij elk nieuw onderwerp dat je aanmaakt inderdaad. Maar je kan het ook bij je instellingen zo instellen dat je als je reageert op een onderwerp het automatisch volgt. Zal even voor je zoeken hoe dat moet. Bij mobiel moet je linksboven op de 3 streepjes klikken, dan op het poppetje en dan op voorkeuren. Meldingsvoorkeuren kan je ook nog instellen, staat daaronder geloof ik. Op de pc klik je op je profielfoto rechtsboven en dan zie je links staan voorkeuren en meldingsvoorkeuren enz.