Zaterdag ben ik akkoord gegaan met een bod, zondagavond kreeg ik mail dat ze het geld maandag zou overmaken. We zitten nu op woensdag en nog niet bijgeschreven. Op mailtjes reageert ze niet meer. Terug in de verkoop doen dan maar?
De woensdag is net begonnen zou nog even wachten. Je kan de advertentie natuurlijk dan morgen van gereserveerd afhalen als het dan nog niet erop staat en je nog niks gehoord hebt. Mocht een ander dan interesse hebben dan zeg je eerlijk dat je een andere geinteresseerde hebt. Als je niks hoort verkoop je het aan die andere persoon
Ik zou nog 1 mailtje sturen en daarin zetten dat je het product weer op mp zet en als ze nog belangstelling heeft ze even een mailtje moet sturen zodat je de advertentie er weer af kunt halen. Het is trouwens sowieso verstandig om pas te versturen NADAT het geld binnen is! Dus goede keuze om het nog niet te versturen
Ik zou idd nog een mailtje eraan wagen en daarin zetten 'ik heb je bedrag nog niet ontvangen. Ik zou je nog een laatste keer willen vragen of je wellicht van de koop hebt afgezien. Mocht ik vanmiddag 12:00 niets hebben gehoord dan gaat het product weer op marktplaats. Mocht onverhoopt jouw bedrag dan toch nog binnenkomen dan stort ik dat uiteraard per direct terug'. Heb jij het van jouw kant in ieder geval keurig afgehandeld.