Hi, hebben jullie op de 9 maanden beurs ook een foto laten maken? Wij wel, bij een paar stands zelfs. Daar werd je opgemaakt van te voren en daarna ging je mooi op de foto. Hebben jullie ook leuke foto's? plaats ze hier! is misschien wel leuk dat je naam nu ook een 'gezicht' krijgt
Mooie foto mouschy!!! Hmm wij hebben niet zo'n foto gemaakt, dus die kan ik niet laten zien, zal proberen of ik die van de veronica stand kan inscannen. Maar het ziet er leuk uit, ben benieuwd of er nog meer mooie foto's komen
hoi Leuk zeg die foto! Nu weet ik teminste met wie ik praat. Wij zijn niet naar de 9 maanden beurs geweest. Ik heb wel veel foto's op me computer staan maar ik weet niet hoe ik ze op deze site of in me album kan krijgen? Ik heb echt weinig verstand van computers dus vandaar Kan je me mischien uitleggen hoe ik dit kan doen? Ik heb in mijn documenten van me computer heel veel foto's staan van mijn en me zoontje en ook eentje van me vriend lijkt me leuk om ze aan jullie te laten zien ik heb namelijk ook nog steeds niks in mijn fotoalbum hier op de site. groetjes Joëlla
leuk zeg.... ik vind het nu wel jammer dat ik de 9 maandenbeurs gemist heb, maar ja, ik dacht laat ik er maar nog niet heen gaan, dan help ik mezelf alleen maar van de regen in de drup want dan komt het verlangen weer heel hoop opspelen!! Karin
Lekkere bolle toet he dat is wel minder hahaha lang leve het vocht Bedankt voor alle leuke reactie's! ik hoop ook nog wel foto's van jullie te zien
Ik hield ook heel veel vocht vast bij de 1e. Het duurt ook even voor het weer weg is als de kleine er is. Ik moest speciale schoenen kopen. Kon gewoon niet eens in maat 38..
Leuk Mouchy, om je nu ook eens te zien. Ik heb wel fotoos in mn album staan, ik weet idd ook niet hoe ik hem zoals jij erop zet Ik vind dat je mooi zwanger bent hoor!! En wat een geweldige buikband is dat!!! Groetjes Carry