Foto van baarmoeder en eierstokken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dahlia, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn man kon die dag helaas niet mee. Daarom is mijn moeder mee geweest. Ik moet zeggen dat ik wel blij was dat er iemand mee was.

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Ha ha Gabbel,
    Toe ik je berichtje zag dacht ik dat heb ik nu ook. Ik doe liever de buikoperatie een paar keer over dan die foto. Bij mij nooit weer.

Liefs

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn man kan maandag niet mee en mijn ouders wonen niet in de buurt hier. Helaas moet ik echt alleen. Zie er wel tegen op.

4. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Das wel jammer, neem dan een Nintendo of MP 3 of een goed boek mee, heb je in ieder geval wat afleiding, en niet te vroeg in de wachtkamer gaan zitten (dat doe ik altijd als ik alleen moet, dan ga ik aan de late kant - het loopt toch altijd uit bij de artsen - en dan zit ik ook niet zolang te stressen, thuis sta ik dan ook altijd zo laat mogelijk op, douchen etc en dan op het laatste moment vertrekken (dat levert ook wel eens stress op hoor hahahahaha).

Ik wens je in ieder geval veel succes maandag.

Groeten van Shanna

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Het zit er voor mij weer op. Was wel erg blij dat mijn vriend mee was want trilde echt helemaal. Beetje wazig was ik.

De behandeling viel tegen! Het inzetten van alle apparaten was niet zo erg, beetje irritant gevoel maar deed geen pijn. Dat ze met een tang mijn baarmoedermond pakte zeurde het een beetje. Toen ze de vloeistof naar binnen ging spuiten zei ze dat het zou voelen als een menstruatie, maar man wat deed dat pijn dat ze het inspoot (had wel 2 tabletten naproxen gehad van tevoren). Maar het duurt maar enkele seconden. Toen ik dacht; nu moet je echt stoppen was het ook al klaar. Maar ze zei dat iedere vrouw het anders ervaart kwa pijn.

Gelukkig was alles schoon en zaten er geen verstoppingen. Bloed nu nog een klein beetje na en heb wat vage menstruatiekrampen.

Ik zou echt niet alleen heen gaan hoor!

Succes maandag!

Liefs esther

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh nee, ben echt heel zenuwachtig.
    Als ik deze verhalen hoor dan durf ik eigenlijk niet echt.
    Ik zou het er nog een keer met mijn man over hebben, denk dat ik wel wat fysieke en emotionele steun kan gebruiken.

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Je moet blijven denken aan het goede doel! Het is zo voorbij! Een bevalling is vele malen erger moet je maar denken ;)

Ik zou wel iemand meenemen inderdaad. Als is het maar dat je niet alleen bent!

Succes maandag. Ben benieuwd hoe jij het ervaart! Gebruiken ze bij jou olie of water basis?? Waterbasis schijnt minder pijnlijk te zijn!

Liefs esther

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Esther,

ik weet niet of het op water of olie-basis is.
    Ik laat sowieso wel even weten hoe ik het ervaren heb na afloop. Mijn man gaat vragen of hij er even tussenuit mag.

Liefs!

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hoi waardevol,

Ik heb hem ook gehad en ik heb geen pijnstillers gekregen. Ik vond het wel mee vallen, natuurlijk is het wel gevoelig en vervelend, maar niet dramatisch gelukkig. Wat wel belangrijk is is dat je je zo goed mogelijk moet proberen te ontspannen. Dan is het zo voorbij. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!

Succes!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Happybest,

dankje voor je berichtje. Ach ja het is voor het goede doel.

Mijn man gaat toch zorgen dat hij mee kan, dan zitten we ook niet met het probleem dat ik alleen weer terug moet.

Nog anderhalve dag en dan is het zo ver...
    Ik laat het nog ff weten.

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    waardevol je moet maar denken na die tijd: gillian moet hem nog haha. ik ben 2 dagen na jou.pfff ik moet 3 dgn van te voren 6x paracetamol p.d. om een spiegel op te bouwen en dan 2 uur van te voren een diclofenac zetpil en 2 erna. ik vertrouw daar maar op.pfffffffffff

12. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Dat zou fijn zijn, nogmaals veel sterkte voor het onderzoek gewenst, wie weet hoor jij bij de groep die het erg mee vind vallen.

Groeten van Shanna

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Gillian, ik vind het wel vreemd dat jij en andere dames het advies kregen om paracetamol te slikken van tevoren, en jij zelfs al 3 dagen van tevoren. Heb er niks over gehoord. Heb wel een foldertje opgestuurd gekregen en daar stond het zelfs ook niet in.

Ik neem denk ik voor die tijd paracetamol. Dan hoop ik dat het meevalt.
    Spannend dat jij ook kort na mij moet. Ik hoop dat ik een positief verhaal kan vertellen na die tijd, zodat het voor jou dan ook fijn is om te horen.

@ Shanna41, dankjewel! Ik hoop ook dat ik tot die groep behoor. Ik weet het binnen 24 uur. OOOOoeeeeeeeeeeeeeeeeehh!!!!!
    Spannend...

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind het wel raar dat sommige dames bij voorbaat al helemaal worden volgestopt met pijnstillers.
    Volgens mij is dat helemaal niet nodig.
    Een prettig onderzoek is het inderdaad niet en achteraf een pijnstiller lijkt me ook niet meer dan normaal.
    Paracetamolletje vlak voor het onderzoek ben ik ook nog voor, maar om er al 3 dagen van te voren aan te moeten beginnen?
    Ik heb voor die tijd helemaal geen pijnstillers genomen alleen naderhand een Advilletje.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Anja, hoe heb jij het onderzoekje dan ervaren?
    Ik weet ook niet goed wat ik over al die pijnstillers moet denken hoor. Ik kan daar pas over oordelen als het achter de rug is.

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Waardevol; Ik vond het in ieder geval stukken minder erg dan ik had verwacht dat het zou zijn.
    Prettig vond ik het echt niet maar op de eendenbek na vond ik het echt heel erg meevallen.
    Ja ik voelde het echt wel, dat zeker en ik heb naderhand ook wel wat krampjes en een klein beetje bloedverlies gehad.
    Maar om nou te zeggen dat ik het pijnlijk vond, nee.
    Maar ja dat is natuurlijk ook bij iedereen anders, ik heb ook genoeg verhalen gehoord van hoe pijnlijk het kan zijn, daarom was ik er ook vrij angstig voor.
    De pijn tijdens het onderzoek zelf schijnt ook te maken te hebben met de snelheid waarmee ze die vloeistof naar binnen laten lopen.
    Hoe langzamer dat gaat hoe minder pijn het doet, dat zei mijn gyn iig.

Oh op pagina 4 heb ik iets uitgebreider mijn hsg beschreven.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Anja, had even niet door dat je al eerder in dit topic had gereageerd, excuses. Maar thanx voor de uitleg. Ik kan niet anders dan afwachten nu hoe het bij mij gaat.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Succes morgen Waardevol en hopen op een goede uitslag !

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Lin71, dankjewel. Het stomme is dat ik met die uitslag nog niet eens zo zeer bezig ben, wel met de pijn die het gaat doen. Maar een goede uitslag is ook belangrijk idd. ;)

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Waardevol; Geeft niet hoor kan gebeuren dat je ergens overheen leest. :)
    Ik wil je heel veel succes wensen, ik hoop dat het meevalt en ik duim voor een goede uitslag!

Deel Deze Pagina