Foto van baarmoeder en eierstokken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dahlia, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Esther, ff offtopic, maar ik zie dat jij maar 4 dagen jonger bent dan mij, ik ben namelijk van 5 november '83....

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik ben van 11 september 1983 ;) grappig he!

Laten we hopen op een vruchtbare periode!

Oh ja sex kun je gewoon hebben hoor! Een must juist lijkt me want je zit dan in je vruchtbare periode ;)

Nog 2 dagen voor mijn ei! Hoop echt dat het snel raak is!

Liefs esther

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben een beetje in de bonen zie ik al wel. Weet niet hoe ik er bij kom dat we bijna even oud zijn. Denk dat ik misschien de datum zag dat je gestart bent met zp in combinatie met je echte geboortedatum. Excuus! ;)

Mijn ei is ook één dezer dagen, straks moet ik ff naar de gyn voor een follikel-meting dus ik zal het dan weten hoever mijn ei is.

Mannetjelief en ik weten in ieder geval wat we moeten doen. En jij vast ook Esther. ;)

4. he meiden zie dat waardevol al is geweest maar wil jullie even zeggen dat bij mij het hsg erg mee viel..
    dus jullile kunnen het .en weet.. het is voor iets heel speciaals wat je toch hoopt te ontvangen..

liefs yippie

5. waardevol hoe is eht gegaan!!

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Je bedoeld de follikel-meting? Oh goed hoor. Staat ook in je pb. ;)
    Ongeveer maandag is mijn ei-sprong.

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Das wel handig dat je een follikel meting hebt! Weet je tenminste precies waneer je ei is! Ik weet het nooit ;) mijn cyclussen wijken ook vaak af kwa dagen. Maar de laatste tijd tussen 22 dagen en 30 dagen.

Have fun met klussen dit weekend dan he haha.

Liefs esther

8. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    gister hsg gehad. ik zeg er maar niet te veel over. ik vond het zwaar tegen vallen. ze hebben ook 3x moeten doorspuiten ipv 1x. maar ik heb het gehad. nu volgende week gesprek over hoe verder en ad klus haha.na het onderzoek helemaal geen pijn. dat viel dan weer mee.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Esther, is ook wel handig dat we weten wanneer mijn ei-sprong valt. Ja we gaan druk klussen dit weekend. :);)

@ Gillian, wat balen joh dat het jou zo tegen is gevallen. En 3x doorspuiten? Pfff.... 3x dat gevoel.... :$
    Maar hoe was de uitslag verder? Of hoor je dat volgende week?

10. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hai hai,
    waardevol:ja 1 eileider wilde niet door.hij zei dat die misschien wel doorgankelijk is maar verkrampte door de pijn en spanning. nu afwachten en anders later een kijkoperatie. ik kan ieder geval rustig aan de klus deze maand. die ene is 100% open en die ander waarsch ook. Zou je met zo'n onderzoek nu ook gewoon je ei op tijd hebben? of zou alles deze maand door de war zijn? Hoe lang hadden jullie bloedverlies na het onderzoek?

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Gillian, ik had een paar uur na die tijd een piepklein beetje bloedverlies. Vooral na de foto toen ik thuis naar de wc ging. Toen drupte er wat bloed mee, net alsof ik ongesteld was. Daarna nog een paar keer lichtroze bloed afgeveegd, maar niet veel meer.

Wat balen dat 1 eileider niet door ging. Pffff vond 1x spuiten meer dan genoeg. Had jij ook zo'n heel sterk menstruatie-gevoel?

Heb je een normaal cyclus of een lang cyclus? Ik denk dat als jouw ei-leiders nu goed doorgespoten is, dat het ei er dan ook makkelijker langs kan, dus ik kan me eigenlijk zo wel voorstellen dat je ei misschien wel eerder komt, maar dat denk ik en dat weet ik niet zeker. Krijg jij geen follikel-metingen?

12. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hoi waardevol,
    ik heb metingen gehad en alles loopt goed. hij springt bij 21 mm. ik had 2 dagen bloedverlies maar wel een pijnlijk gevoel nog als ik voor de grote boodschap bd wc moet en wat met persen. een baksteengevoel. rond 15 mrt mijn ei als het is zoals altijd, Die foto vond ik enorm pijn doen. vele malen erger dan mijn menstruatiepijn. had dit nog nooit zo erg gehad.
    Bij jou was alles goed toch? heb je helemaal nergens meer last van? geen baksteen gevoel of wat dan ook? Maar even afwachten. mijn cyclus is altijd perfect en mijn ei vind ik ook elke maand. hopelijk zijn we snel zwanger...........starten jullie met iui in maart? wij over een poosje waarschijnlijk ivm vijandig slijm. bij mijn man is alles goed iig.bij jou ook alles goed?

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat van die iui ga ik nog ff veranderen in mijn onderschrift. Weet nog niet wanneer we ermee gaan beginnen,. Maandag hebben we een samenlevingstest en als die uitslag niet goed is, dan gaan we denk ik over op iui-behandelingen.
    Mijn man heeft helaas niet zulk goed zaad. En ik heb PCO.
    Dus we hopen ook dat het ondanks alles een keer mag gaan lukken...

14. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hoi waardevol. wordt dit je 1e samenlevingstest? ik moet er nog 1 en heb er al 1 gehad die niet goed was. hopelijk na de sgh een beter test binnenkort. ja hopelijk snel zwanger.........:)

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    na mijn hsg ( ik zet steeds sgh haha) nu al mijn ei! 5 dagen eerder! ik had ineens steken bij mijn eierstok en deed voor de gein een ovu test en posi. normaal heb ik slijm en dan gelijk een posi ov test. deze maand is alles anders. goed geklust dus hopelijk snel raak...........hebben de andere hsg mensen ook eerder hun ei gekregen of een andere maand dan anders??

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey gillian, ik heb mijn ei het afgelopen weekend gehad, en qua tijd maakte het niets uit na het onderzoek. Dus bij mij geheel normaal..

Oh en ik zie ook nog een vraag van je staan bij 7 maart. Ik heb 1 onderzoek gehad en voor zover ik weet was dat ook het enige onderzoek, gelukkig!

Deel Deze Pagina