Foto 1 net 2 uurtjes oud ( 41 cm en 1970 gram ) Foto 2 van vorige week. 8,5 mnd 9800 gram en 75 cm Bekijk bijlage 234803 Bekijk bijlage 234805
Leuk topic, en het gaat allemaal zo hard. Amy met haar geboorte (41cm en 1425 gr), en nu met 2,5 jaar! (90cm en bijna 13 kilo)
Nog zo'n leuk topic! eerste foto is noa nog geen dag oud tweede foto is op de ochtend van haar verjaardag!
wat ontzettend leuk om al die verschillen te zien! wat veranderd je kindje toch super snel.. ik heb ter ere van Beau zijn eerste verjaardag een collage gemaakt met foto;s door het 1e jaar heen.. ook daar zijn de verschillen duidelijk te zien! Grote foto;s zijn van 1e dag en een week voor eerste verjaardag
ik doe nog een keer mee maar nu met mijn zoontje binnen een uur na de geboorte : Bekijk bijlage 234991 vanmorgen (3,5 maand) : Bekijk bijlage 234995
Oh man wat zien die kindjes er allemaal anders uit! Ik bedoel, als ze baby zijn "lijken" ze zo op elkaar, allemaal verfromfraaid en dikkig enzo . En als ze ouder worden zie je ineens zoveel verschil. Leuk hoor! Hierbij foto van Aiden, vier dagen oud: