Ja ik weet het ik weet het.............. Eigenlijk is er niks te zien, maar ik weet (uit ervaring!!!) dat de kruidvat testen zeer betrouwbaar zijn, al is het maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje............. Ik heb al 3 kids, en voel me heel erg zwanger, ik herken het gevoel.... Een 4e kindje komt eigenlijk niet uit, al is het wel welkom (3 kamerwoning.........) Wat vinden jullie? (Ik gebruik geen pil, wel condoom) Groetjes, Dicky
ik dan weer wel....al is de foto door t verkleinen erg onduidleijk geworden....(vlek achtig)...misschien kun je m zelf verkleinen door een uitsnede te maken.. dat wil nog wel s helpen..(niet altijd is mijn ervaring..)
ik lijk toch iets te zien maar de foto is een beetje wazig dus kan niet echt een duidelijk lijntje zien. xxx joyce
Sorry ik zie ook niks. uit eigen ervaring weet ik dat kruidavt testen niet zo betrouwbaar zijn Heb de afgelopen maanden vaker een streepje gehad terwijl ik niet zwanger was (een heel vaag streepje binnen 5 min)
Hey jij bent eigenlijk de eerste van wie ik dit hoor. Heb juist heeel veel betrouwbare goede verhalen gehoord over de KV2V5 testen. Wel balen, een vals streepje zien. Echt niet eerlijk