dit lijken me geen indrooglijntjes hoor...deze strepen had ik beide keren op de testen toen ik zwanger bleek te zijn!
Herkenbaar!!! Ik had vorige cylcus ook een streepje met kv 2v5. Ik wasd een week overtijd toen, en ik heb gehoord dat deze test geen indrooglijntje mag hebben en dat het dan een vmk is! Maar hier lees ik dus heel veel ervaringen met die lijntjes...
Als het geen indrooglijntjes zijn, waarom waren de andere testen dan negatief en kwam het lijntje pas na 5 minuten? En kwam er ook gewoon een ongi.
hoi dames ik heb ook een test gedaan met de kvtest van 5 euro en bij mij gaf tie dit aan binnen de 5 minuten is dit dan een lichte positiefe test of is dit negatief
Ik had zoˇn lijntje en was zwanger, paar dagen later nog eens getest en veel duidelijker Eerder eens getest met kruidvat 2v5 en toen kreeg ik helemaal geen streepje, en was ook niet zwanger.
ja morgen doe ik er nog 1 voor het geval dat ik wil er wel zeker van zijn natuurlijk word er gewoon zenuwachtig van hahhaha en het zou wel mooi uitkomen want volgend jaar ga we trouwen in augustus dus dan kan hij of zij er ook bij zijn