Wat een prachtige dieren allemaal!! Super mooi. Merlijn, wauw!!! Is het een sfinx? Wat een fantastische kat! Ik zou zo graag een cornish rex willen.
Ja klopt is een sphynx, ook nog n siamees en een oosterse korthaar hier... Ze is idd fantastisch, zo leuk en lief voor de kids en echt een clowntje, een cornish rex is volgens mij ook zo qua karakter.
Jullie witte kat lijkt volgens mij sprekend op ons witte katertje en die knort de hele dag door. Grappig we hebben ook nog een grijze kater das echt een knuffelkont.
Merlijn, ik vind ze echt prachtig! Verstaan ze zich goed onder elkaar? Mitsy is een Britse korthaar, is een hele rustige lieve knuffel. En Frits is een rode jeweetwel huis tuin en keuken kat hihi! Fokken jullie zelf met de katten?
Pinter, dankje! Ja darko is echt fantastisch! Hij ziet eruit als een gevaarlijke dinosaurus, vooral als hij gromt en z'n rug en nek haar omhoog zet. Maar het is zoooooon goedzak! Zelfs de kat kan eten uit z'n smoel pikken! Maar hij is super waaks! Vooral als ik met Norah ga wandelen.
Ik keek ernaar en moest hardop lachen. Die fotoooos, ik vind je hond wat komisch hebben. Deze foto's kunnen zo afgedrukt worden als ansichtkaarten.
Bekijk bijlage 436388 Bekijk bijlage 436389 Dit zijn mijn schatten alleen het konijn staat er niet op
@melanie Jullie witte kat lijkt volgens mij sprekend op ons witte katertje en die knort de hele dag door. Grappig we hebben ook nog een grijze kater das echt een knuffelkont. Zo ja die lijkt idd heel erg op die van ons, Zag er ook zo uit als kitten!