Haha dat heb ik ook altijd. En hij is nu 7 maanden ongeveer, deze foto is van een paar maanden terug. Jonkie dus nog idd.
@Betty leuk thanks!! Ga straks ff je profiel bekijken ik bedoel die van Lewis en wat likes geven. @Umm hahaha geweldig!!
Echt een hele mooie! En een echte fotomodel haha staat zo mooi op foto's Niemand konijntjes als huisdier? Ik heb vissen maar vind ze saai haha
onze lieve amerikaanse stafford een heerlijk lief en ontdeugend beest en vooral ook erg lief voor onze dochter toen ze laatst ziek was lag ze echt de hele tijd bij haar in de buurt
Luna van 3 en draakje de kat van 9maanden. Luna denkt dat ze de moeder is van draakje. Ze wast hem, toen ze kitten was pikte ze hem op om in haar mand te leggen, ze laat eerst de kat eten dan eet ze pas zelf en zijn echte maatjes. Als de kat ff in de tuin is wordt ze onrustig, gaat ze zoeken en springt gat in de lucht als de kat weer terug is. Was in het begin erg spannend een kitten van 6/7 wk ( dachten 9 maar na controle dierenarts bleek dit echt niet zo) bij een Amerikaanse stafford. Toch had ik genoeg vertrouwen in mijn opvoeding om de gok te wagen. Ging meteen goed en heb ze samen elkaar laten ontdekken