Prachtig, al die dieren! Vooral de mooie bullen Dit is Levi, onze bull van inmiddels 8 jaar (foto van de newbornshoot dus dochterlief en ik op de achtergroend)
Even slikken, want ik heb ze helaas niet meer. Ik had een siberische kat, Elmo. Helaas hebben we hem in moeten laten slapen afgelopen 4 december. Een bloedpropje vanuit het hart de aorta ingeschoten. Hij is acht geworden. En afgelopen 4 maart heb ik de zware beslissing moeten nemen om mijn bearded collie in te laten slapen op tienjarige leeftijd. Hij was dement aan het worden en leefde continu in angst. Hij had geen hondenleven meer. We hebben alles geprobeerd. Gesprekken met de dierenarts, gedrasdeskundige, alles aangepast, maar het werd van kwaad tot erger. We moesten hem laten gaan. Gelukkig zijn ze nu weer samen.
O je en mijn kat heet ook elmo zal wel even verdrietig zijn om te lezen. Pas toen in augustus ik weer een kat in huis kreeg merkte ik hoe veel ik het gemist had de aanwezigheid van een dier. Tegen mijn kids kan ik lekker mopperen op de kat ook maar dan kroel ik even met hem en dan ben ik al mijn ellende even vergeten. Je neus in die haren duwen. Misschien dat je ooit weer een huisdier neemt. Ik merk zelfs aan mijn kinderen dat het de beste beslissing ooit was ook hun vinden troost in dat prachtige knuffelbeest warmte aandacht en soms ja ook de kat kan vervelend zijn. Miauwen bijvoorbeeld midden in de nacht haha dan hoor ik uit drie monden Elmo houd je ( kop) haha mijne zoon en van dochter. En dan gaat zoon er uit en zegt wil je eten haha en met zijn slaperig hoofd geeft hij Elmo te eten en zegt nog even een uurtje wachten dan is het weer dag haha. SMELT>
Heel herkenbaar een kat die zijn kont in een doos probeert te draaien haha pas soms net haha. Niet haha.
Wat een leuke foto's allemaal, ik hou veel van dieren <3 Mijn kinders: Mazzel de pers (12 jaar) Boyka de cyper (1,5 jaar) Sassy het maltezer mixje (17 jaar) Mientje de Shi'tzu ( 12 jaar)