Kom ik ook weer eens... Een paar jaar geleden genomen. Eén van achterin de tuin naar ons huis toe, en de tweede van achterin de tuin door het hek naar 'tuin nr. 2': een zelfde lap die haaks erop staat. We hebben dit jaar ons dak laten vernieuwen, de volgende stap wordt een overkapt terras. De tuin zelf is voornamelijk gras met (fruit)bomen, en wat groenten wanneer we zin en fut hebben... (momenteel alleen aardbeien en frambozen).
Onze tuin vanuit de woonkamer gezien. Wij wonen hier sinds september en de tuin was 1 groot oerwoud. Wij hebben voornamelijk heel veel gesnoeid en weggehaald. Daar knapte het het meest van op. Verder wat dingen verplant en logischer neergezet. Wij hebben enkel de tuintafel met stoelen nieuw gekocht. We zijn er ontzettend blij mee. Je kunt trouwens niet de hele tuin zien. Er staat nog een garage/schuur in met daarachter en er voor nog een stuk tuin. Maar zo'n bereik heeft mijn telefooncameraatje niet .
Een winterfoto van onze tuin. Het voorste gedeelte (niet op de foto) is een terras. De tuin is 27m diep en 7m breed.
Oooo wat wwn prachtige tuinen zie ik hier voorbij komen zeg, die van mij, tja ziet er in ieder geval beter uit dan toen we hem kochten (was net een oerwoud) toen alles eruit getrokken behalve de magnolia boom. Ik ga morgen proberen een foto te maken hoe het er nu uit ziet. Plan is om volgend jaar de hele tuin aan te pakken want hij is aan het verzakken we hebben hier heidegrond namelijk.
Wat een gezellige tuin! Ik ben helemaal verliefd op je huisje . Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? @Mamakelly: bedankt!
En ik ben verliefd op jouw tuin Het huisje komt van Tuinhout Neerkant. Eigenlijk hoort er op dit model nog een verdieping met een ballustrade, laddertje en een glijbaan. En dan het schuine dak dus een verdieping hoger. Maar dat vond ik niet gepast in mijn tuin, dan staan de kinderen steeds boven de schutting in de tuin van de buren te koekeloeren. Maar je hoeft niet uit hun assortiment te kiezen, ze maken ook op maat.
Bedankt voor de tip! Wij zijn ons hier ook een beetje aan het orienteren op iets dergelijks. Ga ik vanavond even op die site kijken voor inspiratie...