Kijkers huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Nala010, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dag dames!

Morgen krijgen we voor het eerst kijkers, super spannend uiteraard!
    Ons huis staat pas 1 maand te koop dus dat we nu al kijkers krijgen is helemaal super!

Hebben jullie nog tips? Waar zouden jullie als kijker opletten etc?
    Het huis is opgeruimd, geen los liggend speelgoed, troepjes etc.
    Morgenochtend wordt het huis nogmaals gelucht, de stofzuiger en de dweil gaan erdoorheen.
    Lamellen/gordijnen open zodat er zoveel mogelijk licht binnen is.

Dames nog meer tips?

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Heel veel duimen! Succes!

Als je huis maar lekker ruikt, opgeruimd en schoon is. Dan ben je al een heel eind!

3. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    bak een appeltaart....ruikt zo lekker en geeft een thuisgevoel.... Tenminste dat zeiden ze een aantal jaren geleden.....

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat je al veel goede dingen doet, leuk bloemetje neer zetten als je daar nog tijd voor hebt?

Waar ik ook altijd op lette was dat alles in de vaste kasten, keuken kastjes dus ook en andere inbouw kasten/ trappen kasten ook opgeruimd waren want daar mogen ze ook in kijken natuurlijk

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Haal zoveel mogelijk overbodige prullaria weg. Check verkoopstylingpagina op fb bijvoorbeeld voor ideeen. Misschien heb je dit wel helemaal niet hoor. Ik kan me altijd ergeren aan overbodige kleedjes en andere overbodige prullaria.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Haal inderdaad alle prulletjes weg, en kijk of je optisch meer ruimte kunt creeren door bijvoorbeeld wat stoelen weg te halen, kleine tafeltjes, lampen etc. Mensen willen een ruim en licht huis zien, en ze moeten zichzelf erin voor kunnen stellen dus niet te veel persoonlijke dingen erin. Zorg er voor dat het schoon is, fris gelucht, niet te veel geurtjes en doe eventueel lampen aan zodat mensen in een lichte ruimte binnen stappen.

7. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ik vind het zelf ook altijd erg belangrijk dat het lekker ruikt! Het hoeft niet té overdreven maar zelf meng ik thuis bv altijd wat wasverzachter met water in een plantenspuit. Dat spray ik dan op de gordijnen/kussens etc...
    Als een huis fris ruikt lijkt het ook direct schoner vind ik..

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Idd een bloemetje op tafel. Geen spullen op aanrecht en bovenop kasten. Persoonlijke fotos etc ook weghalen . Succes!!

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Haal zoveel mogelijk foto's, speelgoed en andere dingen weg. Dus overdreven NETJES!!!!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Zorg dat je keuken, badkamer en toilet schoon en strak zijn. Geen bussen luchtverfrisser, flessen shampoo of spullen op je aanrecht. Ruim ook dingen als de blender en voorraad potten op die in het zicht staan.

Veel succes!

11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.266
    1.900
    113
    Vrouw
    Laten zien dat je genoeg bergruimte hebt. Geen dozen enzo op je kledingkast bijvoorbeeld... En niet teveel persoonlijke spullen. Als je de pil gebruikt bijvoorbeeld, die uit het zicht. Ook mnd.verband, condooms, enz....

Deel Deze Pagina