Jullie laten me blozen. Ik vind mezelf echt totaal niks, maar op mijn kinderen ben ik trots, in alle opzichten.
Ik ben ook wel nieuwsgierig zet het tien minuten online en daarna er weer af hihi. Wie a zegt moet ook b zeggen toch.
Ja.. dat is idd de meest gehoorde antwoord.. maar ik neem aan dat je ook alle onbekenden in een in jouw ogen lelijke auto, en met in jouw ogen lelijke kleding op straat ook even staande houdt om te vertellen dat je de auto/kleding lelijk vind en dat het echt absoluut niet jouw ding is? Waarom zou je moedwillig iemand naar beneden praten terwijl het vrij duidelijk is dat een persoon er zelf wel blij mee is? afgunst? opgekropte jaloezie ergens? ik snap het nooit zo goed? leg de drijfveer eens uit... ben ik wel benieuwd naar (oprecht) kom alleen aub niet met me vraagt er toch om met het posten van een foto want mensen die openbaar met hun lelijke auto rijden of openbaar buiten lopen met lelijke kleding vragen er toch ook niet om??
Nee hoe zo niks? Je mag trots op je zelf zijn hoor. En ik kreeg net pb van een lieve mede forum lid. Iedereen is mooi het gaat niet alleen om de buiten kant maar ook om de binnen kant en ik weet zeker dat jij een mooie buiten kant hebt en een mooie binnen kant. En bedoel ook niks verder tegen andere leden.
dankjewel penseel, chocolat, birshit word er verlegen van haha idd Imensa, heb het de laatste maande door omstandigheden zo ontzettend druk dat ZP erbij inschiet
Als ik mij goed herinner heb ik het ooit al eens gezegd in een ander topic. Ik vind jou wel mooi. Dat heb ik daar straks ook gezegd. Als je mij een beetje kent dan weet je ook dat ik soms een flapuitje bent en wel eens te recht door zee ben met mijn antwoorden. En heb je totaal niet willen kwetsen. Als dat zo is over gekomen mijn excuus. Mag ik wel zeggen dat ik het jongetje naast je een ( mooi ventje vind)
Oh OK.. Dan snap ik je. Ik begrijp zulk soort opmerkingen ook niet zo. Wat doet het er eigenlijk toe wat ik er van vindt denk ik dan. Laat de persoon op de foto er maar blij en gelukkig mee zijn. Dat gun ik mensen het meest, dat ze gelukkig zijn met zichzelf!
Is er trouwens ook een andere manier om een foto bij te voegen of kan dit alleen als 'ie in een fotoalbum staat? Twijfel een beetje of ik een foto hier wil zetten, vind dat wel spannend haha!
Nou ik vind je totaal wel wat hoor !! En dat weet iedereen van zp denk ik wel , hoe gek jij op je kinderen bent. De liefde spat altijd van het scherm af
Oke dankjewel, dan moet ik er toch maar aan geloven haha.. Misschien dat ik 'm straks weer verwijder.