Zeker !! En als ik dan zeg dat ik iets niet mooi vindt aan het lichaam van jou, terwijl ik weet dat jij daar voor 100% al je energie aan geeft. Dan vindt ik dat niks bijdragen. Jij mag trots zijn op wat je bereikt hebt, zeker na alles wat je meegemaakt heb met je lichaam. Je had ook bij de pakken neer kunnen gaan zitten omdat je lichaam je soms in de steek laat. Maar dat doe je niet en dat vindt ik heel bijzonder!
Zo kan het ook! een mening is tot daar aan toe. maar kijk vooral naar het positieve en zo doe je dat idd!
Echt?? De dochter met het witte blouseje is echt als 2 druppels water ik, vroeger, dat zie ik zelfs nog. De jongste van 3 lijkt ook wel erg op mij vind ik.
Wat gaan mensen zich druk maken hoe anderen deruitzien. Komop we leven in 2014,alsof nooit over mijn uiterlijk achter de kinderwagen word geluld. Lekker boeien alemaaal. Wees jezelf en laat asublieft iedereen in zijn of haar waarde
Wat lief, dankjewel. Zo zie ik mezelf helemaal niet haha, al helemaal niet nu ik al een paar weken als een sloeber op de bank lig door de misselijkheid.. Maar het gaat nu een stuk beter, dus hopelijk blijft het zo!
Je hebt een hele mooie mond en paar lekkere wenkbrauwen... Lol ik ben dol op wenkbrauwen hahaha.. En tuurlijk gaat het nu beter!
Haha bloos bloos, bedankt! Dan had je mij eens moeten zien met een jaar of 14, toen waren mijn wenkbrauwen net streepjes, epileren tot ik er bij neer viel.
wees blij dat je ze weer terug hebt. Hoe vaak ik wel niet mensen met minimale haargroei kreeg in de salon... ook door het constant epileren.
Haha wat lief dat je dat zegt. Vroeger als kind kreeg ik er bijna iedere dag complimentjes over, maar tegenwoordig nooit meer.. Dus erg leuk haha!
Moest hier eigenlijk wel om lachen. Niet om jou, maar om die jongen achter je, het is net Shaggy van Scooby doo