klopt dat is ook niet goed te praten.....maar dit gebeurde dus ook op viva en andere forums.....precies zo.....
Sorry hoor maar om ts nu belachelijk te gaan zitten maken vind ik niet sociaal. ok iets kan je smaak niet zijn maar owee als mensen iets over een ander hier zeggen dat ze het niet mooi vinden op een nette manier krijgen diegene meteen een bak shit over zich heen en bij ts mag alles wel gezegd worden. ok ts ziet er wat make upperig uit maar ik vind het allemaal nog wel meevallen hoor, en ik ben totaal een ander persoon. maar als ik willekeurig rondkijk in welke satd dan ook zie ik zoveel types als ts lopen. en al laat ze dr tetten tot cup dubbel G liften en dr lippen volspuiten met botox net als een gorilla, lekker boeiend. zolang ze bij jullie niet om geld komt, wat is dan het probleem?
Dat zal misschien wel maar volgens mij doet ze niets verkeerd of strafbaars. Nogmaals niet reageren zal het beste werken. Bloed het vanzelf dood.
Ik begrijp dat dus ook niet zo. So WHAT hoe iemand er uit ziet. Dat beoordeel zodra iemand 'anders' is dan normaal. Ik vind dat je iemand gewoon discrimineert als je zo oordeelt over iemand zijn uiterlijk. En of dit nu om huidskleur, hoofddoek, seksualiteit of opgespoten lippen gaat, wat ben je dan een in en in triest persoon. Om je dood te schamen.
Jaaaaha maar dit is geen viva forum. Ik ga ontopic en negeer sommige. Vanaf nu reageer ik aleen op fotos
Dan blokeer je haar. Zie je niets meer. Maar dat doen mensen niet want stiekem vinden ze het toch wel leuk alles in de gaten te houden
Ts trek het je niet aan, er zitten hier jammer genoeg een hoop b*tches die popi jopi willen zijn maar er zelf helemaal niet uit zien
Precies zou jammer zijn. Dus vanaf nu lekker fotos plaatsen. Niet zeiken over iemands anders uiterlijk want in het echt zou der ook niks van gezegd worden