Ge-wel-dig!!!! Klapstoeltje erbij..... en zitten maar.... Sorry moest even enorm lachen om dit plaatje. Leuk Birshit!
Ts, het gaat echt niet om jou uiterlijk. Wel om het gene wat je zegt: dit is niet het viva forum, het gaat hier niet zoals op het viva forum, ik kom hier niet om alleen maar foto's te plaatsen bla bla.. Maar ondertussen.. Enneh Sdonya en Asszz.. Ik hoop dat jullie reet perfect is, waarschijnlijk wel.. Jullie zijn altijd perfect natuurlijk Kan dr ook wel een foto af toch?
Nou ja zeg, wat een trieste reacties op t! Laat haar toch lekker, zal mij t jeuken dat ze veel foto's plaatst. Als ik ze niet wil zien scroll ik er wel voorbij. En ik ken wel meer meiden die dit kiezen qua uiterlijk en daar trots op zijn. Voor mij zijn ze daar niet minder om hoor, ook al is het niet iets wat bij mij past.
Over je zoontje gesproken..... ik vraag me af of hij deze foto's en berichten over 10 jaar ook leuk vindt..... Je uiterlijk en taalgebruik zorgen er voor dat het heel moeilijk is geen vooroordeel te hebben. Jammer....ik denk dat je veel meer uit je zelf zou kunnen halen. Aan de andere kant ben ik het type 'spijkerbroek en trui', dodelijk saai dus (working on it) dus who am I to judge. ....
Oh jawel hoor. Hier nog 1 speciaal voor jou. En een goedmakertje voor mijn zoontje want die laatste foto van hem is alles behalve flatteus hahaha.
Ik vindt het heel leuk hoor al die foto's hier... Maar om nou TS af te kraken is nergens voor nodig.. Als ze overal haar foto's wilt neer zetten dan doet ze dat toch.. Erger jij je daaraan dan kijk je niet.. En als je iets aan iemand uiterlijk niet mooi vindt dan is dat ook goed.. Maar om dan gelijk zulke nare opmerkingen te maken is nergens voor nodig, Laten we het hier lekker gezellig houden en het topic gebruiken waar die voor bedoeld is * nu weer terug naar de foto's! Vindt het namelijk erg leuk te zien hoe/wie iedereen is
Nou nou zo'n beschuldiging is ook weer niet nodig toch vind mijzelf niet perfect maar ik heb het ook niet nodig om andere af te zeiken zodat ik mijzelf beter voel. Foto heeft er in het begin gestaan!
Ik zou heel graag nog super lang willen bllijven maar me zoontje word druk en dan valt ie snel of doet ie zich pijn. Die is nu belangerijker