Het grappigste is nog dat het ts helemaal niets doet.... En voor de andere hoezo ik zet me ff flink voor schut.... kansloos
Had je dat niet moeten doen voor hij er was of tenminste voor hij kon kruipen/lopen? Misschien iets meer bezig zijn met je kind en iets minder met je uiterlijk en dit forum. Maak je gelijk een hoop dames blij!
Uhm. We hadden alles kindveilig gemaakt maar ons zoontje haalt alles vanaf zoals voor de punten hadden we rubberen dingen omheen had ie het wegehaalt.
Dat iemand iets aan zichzelf wilt veranderen snap ik wel. Als je heel onzeker bent over je uiterlijk en je kunt er wat aan veranderen dan doe je dat ook veel sneller. Ik ben zelf ook best onzeker en zou genoeg aan mezelf willen veranderen. Maar aan de andere kant vraag ik me dan weer af of het dan niet een soort van "verslaving" wordt en je aan de gang blijft totdat het echt onnatuurlijk oogt. Gelukkig heb ik er de centen niet voor en als ik het wel heb vind ik het te duur.... dus daar zal dan niet zo snel van komen.
Volwassen mensen... kom op zeg hoe oud ben je nu dat je je zelf gaat onderschilderen fotos er van maakt en jezelf zo te kakken zet op een forum... Tis geen viva forum.
Hahahahaha. Dat jullie daarvootr tijd hebben. Zou zeggen doe je ding mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd
Waar haal jij het lef vandaan om te oordelen over hoe ts wel of niet met haar kind omgaat. Wat een rotopmerking zeg....erg triest... Sorry misschien een beetje hard en lomp gezegd van mij,maar ik ben echt verbaasd over sommige mensen...