Ik heb eerder in het topic gereageerd met een foto maar ik ben 23. Ik plaats opnieuw de foto zodat jullie weten om wie het gaat.
Wauw wat een leuk topic hihi, ik post niet vaak maar ik doe wel mee 20141010_105105.jpg Ik weet niet hoe het moet haha, hoop dat het is gelukt, dat ben ik maar dat is niet mijn kind kraambezoek van mijn zusje. Ik ben 24 en 2 kindjes w
Whahaha das wel mijn kind! In het wipstoeltje, oh wat erg, k dacht dat het een andere foto was in mijn armen mijn neefje dus en in het stoeltje mijn zoontje haha sorry
Jeetje wat een knap kind!!! Ik vind jouw haar trouwens echt geweldig!! Jouw zoon is toch ook model of ben ik nu in de war met iemand anders?
Hoi! Ik ben 27 😁😆 ik heb 4,5 jr terug een Cva gehad Volgens mij hebben wij wel eens pb contact gehad? (Of ik zit verkeerd hoor)
Devilschase mooie buik hoor chick!! Ik heb op mijn Wattpad profiel een foto van mezelf, dus wie mij wil bewonderen moet daar maar even kijken
Thanks! ( en de andere dames ook ). Nee hij is geen model. Zit te twijfelen of ik 'm in ga schrijven. Maar wij wonen niet in de randstad dus verwacht niet het handig is 😉
Ik denk dat je het moet doen, maar ja dat is makkelijk praten. Die van mij staat ingeschreven maar hij vind het niks en is nog nooit uitgenodigd dus denk ik niet bijzonder genoeg hahahah. Het is echt een mooie jongen en ik zie hem zo in een shoot van Retour of Hilfiger ofzo..
Ahw thanks. Ik kan het binnenkort misschien eens proberen. Waar heb jij je zoontje ingeschreven dan? Ik zie door de bomen het bos niet meer