Foto van jochie in wasmachine. Reacties overdreven?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by humptydumpty, Jul 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Mijn eerste reactie was;"zijn er echt mensen die hier zo moeilijk over doen?"

Ik heb zelf ook zo een foto, zelfs een waarbij Beer het deurtje (half) dichttrok en met z'n gezicht tegen t raam aan plakte.
    Ja sorry hoor, maar ik stond zo hard te lachen, dat Beer het nog leuker vond om gekke bekken tegen het deurtje te trekken.........

Kom maar op met t boeeeeeeeeee geroep, maar Beer en ik hebben dikke schik gehad samen......:D en dat is t belangrijkste.

2. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Dit is weer typisch zo'n foto waar iedereen de situatie zelf in gaat vullen. De wasmachine draait toch niet dus waar hebben we t over. Een peuter in een wasmachine die uitstaat. En verder kent niemand die mensen en/of de situatie dus valt niks over te zeggen

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit dus.. pfff wat een opgeblazen gedoe. Mogelijk heeft moeder JUIST omdat ze haar zoontje kent standaard de stekker uit het stopcontact. Kind had lol - is gek op de wasmachine en zet zijn plezier op de foto.

Hoeveel kinderen worden er niet op de foto gezet achter het stuur van een auto- ojeeee?! Komt daar de politie gelijk op af????

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Helemaal mee eens!

Ik denk trouwens ook dat de moeder het op social media deelde omdat ze het een grappige foto vond (en waarschijnlijk dus dacht dat anderen dat ook zouden vinden)
    Als ze echt haar kind tegen zijn wil er in zou proppen en hij het niet leuk zou vinden dan zou ze het denk ik ook niet op internet plaatsen.

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Ik zie er ook niet echt grote problemen in
    Kind klimt er zelf in hij lacht snap wel dat de moeder zijn rare fratsen wil vast leggen
    Deurtje dicht lijkt me dan weer niet zo handig maar oké

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Oeps wat ben ik een ontaarde moeder
    Dat heb ik ook gedaan. :D
    Hij moet altijd even bevestigen welke stoel van wie is. Op een keer zat hij lekker gek te doen. "Ik is mama, dit is mij plekje" dus hij klimt op mijn stoel terwijl ik de tassen pak en zit heel wijs achter het stuur "broem broem"
    :D
    Ja daar heb ik ook een foto van gemaakt vind ik reuze schattig
    Ik plaats dan weer geen foto's op sociale media dat scheelt dan weer :p

7. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113

Baas, boven baas. ;) Ik heb nog wel ergens een foto van mn oudste dochter achter het stuur van een gigantische tractor en ik heb hem nog op FB gezet ook! (weliswaar besloten, alleen voor vrienden, maar toch...).

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik kan me nog herinneren dat er hier op het forum foto's geplaatst werden van kleine kinderen, die op de bovenste tree van een keukentrapje stonden. Vond ik doodeng om te zien, maar het zou niet in me opkomen om BJZ te bellen of zo...

9. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

Dec 9, 2014
    1,484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja... die van mij mogen m niet eens aanraken zonder mijn toestemming (ze helpen graag met de was doen, dan mogen ze dus precies dat doen wat ik zeg en niks.anders... )

Vind de ophef overdreven maar vind het wel een ontzettend domme actie... en idd.. je behoort je kind te waarschuwen voor gevaarlijke situaties en in de wasmachine gaan zitten zoals zij hem erin heeft is gewoon gevaarlijk....

10. Fritsie

Fritsie Actief lid

Dec 11, 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
  11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ow, het ging om een oppas... niet eens om de eigen moeder...

Ik vind het toch een raar verhaal. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb het filmpje niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen. Was het echt te ruw spel? Van mijn peuter kan het niet hard genoeg gaan. Als we de maker van het filmpje mogen geloven, dan vond het kind het niet leuk, maar dat is tot nu toe alleen nog maar zijn woord. Als ik met mijn zoontje stoei, probeert hij ook weg te kruipen en ik gooi hem steeds weer om. Part of the game. Mijn zoon vindt het geweldig.

De grootste reden waarom ik twijfel aan het verhaal, is dat The Daily Mirror met het verhaal komt. Dat is een populistische tabloid. Waarom zou iemand zo'n filmpje naar een krant sturen? Als het om het welzijn van het kind zou gaan, dan zou de moeder betrokken worden. En natuurlijk de kinderbescherming. Waarom lees ik nergens een reactie van de moeder?

In het eerste artikel staat dat de vrouw is ondervraagd door de politie. Als er echt iets aan de hand zou zijn, dan was ze wel gearresteerd, of was het kind meegenomen en naar de moeder gebracht, of was de kinderbescherming er bij betrokken.

Kan het niet zo zijn dat dit een kinderachtig spel is om die vrouw zwart te maken?

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

het is inderdaad maar gokken. Ook wel heeeeeel erg toevallig dat iemand die vrouw had herkend vanwege het wasmachine en dit dan ook de media in te sturen. Kan bijna geen toeval zijn.
    Het kan ook heel goed zijn dat iemand deze vrouw gewoon probeert zwart te maken.

en je laat je kind niet zomaar bij een babysit. En zeker geen kindje wat het syndroom van down heeft. Dan vertrouw je haar als ouders toch.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik weet niet goed wat op die leeftijd het verschil is tussen een kind mét en zonder Down...

14. misa

misa Niet meer actief

Ja dit...
    Ik vind het van de zotte dat ze het deurtje dan ook nog dichthoud. Er zelf in klimmen is 1, een foto maken en op internet is 2, maar de deur dichtdoen......

En het ging ook nog eens om de oppas?? Bizar..

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Dicht houden als in: je hand er voor houden, anders draait ie vanzelf open... Je ziet toch aan die vingers, dat er geen sprake is van druk/kracht?

16. penseel

penseel Niet meer actief

Eerlijk vind het maar een stomme grap als het een grap moet voorstellen.

Vind het zelfs raar en zeker niet normaal om je kind in een wasmachine te stoppen en dicht te doen al, al niet met druk of zonder druk. vind gewoon een stomme actie. Krijg het al benauwd als ik er alleen al naar kijk.

Share This Page