Hey meiden, Ik heb even een update over lieselotje1980 (thja we kunnen het niet altijd even gezellig houden helaas) Bainc en ik spraken net der mannetje er was al bekent dat ze in blije verwachting was van een 2ling. Helaas is vorige week de eerste overleden en lag lieselotje ook in het ziekenhuis. Helaas is vanmorgen de ander ook overleden. Lies word in slapend gehoud en mocht als ze stabiel was naar een ander ziekenhuis. Ze ligt momenteel op de IC. Alleen onder ons gesprek werd der mannetje gebelt en ze was zwaar achter uit gegaan. en der mannetje moest met spoed komen. Als bianc en ik meer weten dan laten we het weten ok. Owja zodra we weten welk kamer ze ligt willen bianc en ik een grote kaart sturen,meiden die haar klein steuntje willen geven, of meiden die der spraken hier op het forum stuur mij even een PB met je naam en wat je in het kaartje wil hebben geschrevebn dan zorgen wij dat het er in komt te staan en dat lies en der mannetje hem krijgt ok? xxxxx _________________
ow wat erg zeg!ik wens haar en dr man heel veel sterkte,hoop dat ze er snel weer bovenop komt! liefs mounia
eyey meidne, al vast bedankt voor je lieve reactie, ik zou het sowiesi door geven aan liesje Ze was al/pas 13 weken zwanger. Maar toch hoe kort het ook is het is en zou altijd klote blijven./ En voor dat ze zelf ook slecht ligt xxxx ik hou jullie op de hoogte
Veel sterkte! Hopelijk gaat het snel wat beter! Wat is er dan juist gebeurt dat het met haar ook slecht gaat? grtz x
14.2 staat op dr banner... pff wat een situatie. kan me heel goed indenken hoe ze zich nu voelt. ik heb in precies het zelfde bootje gezeten...
ja dat is nu , maar de eerste is ander half tot een week gelden over leden en de 2de vanmorgen. Dus ja eigenlijk was de 1 13 weken en de ander 14 weken ongeveer xxx
pfff heavy zeg! Hierbij ook een dikke knuffel voor haar en dat het maar gauw beter met haar moet gaan! Liefs mama van Joaquin
Jeetje zeg wat erg. Ik wens haar en haar man heel veel sterkte met dit verlies. Hopelijk knapt ze zelf ook snel op.