beste allemaal, ik heb nog een vraag. Vorige week maandag, de 11 heb ik een miskraam gehad. Daarna nog wat weefsel verloren. Inmiddels dgn bloedvrij. Soms wat gevoelig in mn onderbuik, maar verder alles goed. Nu deed ik vandaag een zwangerschapstest, om te kijken of het hormoon uit mn lijf is, en die was netjes negatief. Ook maar meteen begonnen met ovulatietest. Kan een eisprong krijgen deze week. Maar.....hij is nu al meteen positief! Dacht t gister ook al aan cervex te zien...Maar kan dat? En kan je nu ook gezond meteen zwanger raken. De arts zegt van wel, maar dat was in het ziekhuis maandag. Dit het lijkt zo onwaarschijnlijk... *Edit moderator: topic verplaatst*
Het is niet tezeggen wanneerje cyclus weer opgang komt na een miskraam. Bij de een gebeurd dit meteen en bij de ander duurt het een paar weken langer dan normaal. Weet niet of het en fabeltje is maar er wordt gezegd dat je de maand na een miskraam heel vruchtbaar bent. Een vriendin van mij had na haar miskraam een positieve test. Ze was meteen zwanger na haar miskraam. Resultaat ligt nu al 2 weekjes in haararmen. Heel veel succes!
Gerdine, het zou best kunnen. Het heeft bij mij de eerste keer 4,5 week geduurt voor een eisprong en de keer erna al na 2 weken, waarna ik ook weer direct zwanger was. Ik zou wel even voor de zekerheid door testen met de ovulatietesten. Deze kunnen namelijk ook nog op een beetje hcg reageren en dat in combinatie met je lh-spiegel geeft soms een wat vertekend beeld.