Help ovu test..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mayke1980, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Een vraagje,

Afgelopen donderdag bij de gyn geweest zij zag een follikel van 14 mm. Gisteren ( vrijdag) lichte 2e streep op de ovu test, gistermiddag ook ( iets duidelijker)
    Vanmorgen ook een lichte streep. Nu van,iddag is de ovu test weer oom wit??? Ik kan dan toch geen eisprong gehad hebben?
    Kan de ovu test morgen wel weer kleuren?

heeft er toevallig iemand ervaring mee??

Groetjes, mayke

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    LH kan wat schommelen. 14 is nog te klein om te springen. Meestal groeien ze 2 mm per dag. Volgens mij springen ze normaal bij 18-20 mm.

succes

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Dank je voor je reactie!

Dat dacht ik ook, dus ik verwachtte daarom vandaag of morgen een positieve test.
    Omdat het gisteren begon te kleuren ging ik er vanuit dat dat alleen maar duidelijker zou worden. Maar vanmiddag dus ineens een heel witte test...

Ik gebruik pas voor de eerste keer de ovu testen dus ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten en hoe het in zijn werk gaat.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik zou nog even een paar dagen door testen 2 keer per dag.. ei kan wel groter groeien dan 20mm namelijk en dan pas springen..
    teststreep moet ongeveer even duidelijk zijn als de controle streep dan is die pas goed positief..

welke testen gebruik je?

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    De dipsticks van 123

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik ga gewoon nog even door. Op welke tijd zouden jullie testen?

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik doe altijd op een werkdag voor ik moet gaan, en als ik thuis kom, en niet met de eerste ochtendurine smorgens testen he.. En als ik vrij ben laat in de ochtend en een keer rond etenstijd ofzo.. ik gebruik van sensitest.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Welke ovu heb je? Ik test met Cb en die mag wel met de ochtend. Maar welke urine ik ook pak. Als de piek er is, krijg ik een smiley. En uiteindelijk goede strepen op de stick, al mag je daar niet naar kijken dan.

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    ik test met 123 dipsticks, vanmorgen een test gedaan 9.45; mooi wit! Ik denk dat ik het ei gemist heb (piek ergens tussen vrijdag avond en zaterdag middag) of mijn lichaam heeft bedacht dat dit nog geen eisprong moest worden ondanks dat het follikel donderdag 14 mm was...
    ik test nog maar even door, maar heb weinig hoop dat het deze maand nog goed gaat komen..

10. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

Hallo,

Ik had deze ronde ook eens de 123 dipsticks (babyboom toch?) gekocht, maar las er veel negatiefs over en heb bij Z&K toch wat extra ovutesten gekocht. Ik voel mijn eisprong en weet dus ongeveer wanneer de testen donkerder moeten worden.

Dit donker worden deden de 123 testen niet, wel wat maar echt niet zoals ik gewend ben. Ik heb dus met dezelfde urine een Z&K test gedaan en die was overduidelijk knalpositief.

Mijn ervaring is dus dat deze testen bij mij niet duidelijk zijn, testte zelfs 2x op een dag.

Ik durf niet te zeggen dat je ei al geweest is, omdat hij donderdag 14 mm was, maar ik zou niet teveel op de ovutesten vertrouwen. ;)

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Dank je sunyata!
    Ik ga toch nog eens wat andere ovu testen bestellen!

Deel Deze Pagina