Topics snel gemarkeerd als gelezen

Discussie in 'Over deze site' gestart door Natas1, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hallo modjes,

Eén optie van de vorige versie vond ik erg handig : als je ingelogd was geweest maar bijvoorbeeld een uurtje niet aktief was geweest op ZP (bijvoorbeeld een fruithapje in je kind stoppen en naar bed brengen :D), dan bleven al je ongelezen berichten als ongelezen gemarkeerd staan. Ook als je uitlogde en later weer terug kwam, wat je niet gelezen had stond als zodanig gemarkeerd.

Vond ik heel fijn! Hoefde ik me niet rot te zoeken bij allerlei topics naar het laatste bericht wat ik gelezen had, als ik niet alles in 1 sessie had kunnen bijlezen en later verder wilde gaan .
    Helaas moet dat nu weer wel. Kan en gaat dit nog veranderen?

Alvast dank,
    Natas.

2. Techniek

Techniek Niet meer actief

Ik weet niet precies hoe je het bedoeld maar ik zal er naar kijken hoe dat nu en hoe dat geregeld werd en of dat aan te passen is. Ben er bang voor hoor ;)

Jan

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hoe ik het bedoel : stel ik lees nu een aantal topics maar heb geen tijd om alles bij te lezen. Ik sluit computertje af en log hier morgen weer in : bij de vorige versie waren alle topics die ik dan niet gelezen had nog als ongelezen gemarkeerd, kon je klikken naar 'laatst gelezen bericht' en vrolijk weer verder gaan naar echt het laaste bericht wat ik ooit gelezen had. (niet naar het laaste bericht wat tijdens mijn laatste inlog geplaatst is).

Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, begrijp je nu wel wat ik bedoel?

4. Techniek

Techniek Niet meer actief

Ja ik heb 'm, ik ga het checken.

Jan

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Alvast dank!