Vrijdag avond toch nog even klussen hoor!!! Bij mij springt ie altijd pas 2 dagen later. Als ik, net als jou, woensdag de positieve test heb, dan heb ik vrijdag einde middag/begin avond mn sprong (voel hem altijd). Dus het kan nog prima!!!
Dat is handig als je hem voelt, wat voel je dan precies? Ik zit nu met hetzelfde probleem... Gister al vrij duidelijke streep, goed geklust, maar vandaag echt donker, dus positief! Maar mijn man is vandaag de hele dag weg en heel laat thuis. Ik moet morgen weer om 6:15 u opstaan, werken en daarna gaan we naar familie. Dus dan wordt het voor ons ook pas morgenavond... Of ik moet opblijven, ga toch de voice kijken
Mag ik vragen welk merk testjes dit zijn ? Ik denk overigens dat je binnen nu en 48 uur ergens je sprong hebt, dus idd nog tijd genoeg! Ik wens je succes iig!
Weet iemand hier of je met een 5 uur het verschil kunt hebben van een bijna onzichtbaar tweede (test)streepje naar een wel duidelijke tweede streep? Volgens mij kijkt iedereen the Voice! Er is bijna niemand die reageert momenteel
Ik zou niet weten of dat kan, maar ik heb dat nog niet meegemaakt. Bij mij word het streepje met de dag duidelijker.
hee dames, nog even een kleine update I.p.v. 's avonds laat smste m'n man donderdagavond al dat ze in de haven lagen en vrijdagochtend thuis kwamen.. Dat was een meevallertje en kwam nog goed uit ook.. Dus begin van de middag al kunnen klussen.. vanmiddag of vanavond nog maar een keer voor de zekerheid.. Vorige maand eisprong duidelijk gevoeld, voelde het paar dagen ervoor al aankomen, alleen nu ben ik niet superfit dus voel van alles maar kan eisprong niet herkennen.. ga er maar vanuit dat ie vandaag springt n.a.v. de test gisteren..
Super! Ik had dus vrijdag een vette streep, maar vrijdag niet kunnen klussen, wel donderdagavond, zaterdagmiddag en gisteravond, dus ik hoop dat we goed zaten! Nu op het wachtbankje...
Goed nieuws om te lezen Op welke dag had jij je LHpiek ? Ik ben zelf op dag 16 en nog afwachtende. Succes de komende weken, spannend!
Nou dat klinkt als wel aardig wat momenten waarop het raak zou kunnen zijn hahaha Dat is in elk geval wel een verhoogde kans!!!!!! Succes!!
Zullen we afspreken allemaal het even te laten weten op dit forum als het ongestelddag is geworden of wellicht...... zwanger!??!! Groetjes!!!
Spannend... Ik moet wel vaak plassen... Maar dat kan niet zo snel denk ik (je gaat je van alles in je hoofd halen)
Nog maar 7 dagen nu ! Denk niet dat het zo snel kan gaan nee, volgens mij komen de symptomen pas als eitje genesteld is Misschien drink je onbewust wel meer door de zenuwen, dus dan plas je ook meer of je gaat er juist meer op letten.. hehe
Tja kan me het ook niet meer herinneren van bij de andere zwangerschap... Ik geloof dat ik toen pas symptomen kreeg een week (of 2) na de test.