ff snel nog ene stem uitbrengen, want morgen gaan we voor 2 weken naar frankrijk!! Dus de volgende ronde doe ik niet mee!! mijn stem gaat naar de snoepjes van Chivay. tot na de vakantie!!!
Eliesja ..... hele fijne vakantie!!!! Chivay ..... jij krijgt mij stemmen, vind het een erg leuke foto!! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Dank je MvS. En ook QB en Cynnie bedankt voor de stem. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Uitslag van het stemmen: Queenbee: 1 Yenolah: 1 Cynnie: 3 I S: 3 en de winnaar is . . . met maar liefst 8 stemmen . . . de snoepjesfoto van Chivay ...... GEFELICITEERD!!! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Leuke foto's. MvS nou heb je weer een idee die ik ook in gedachten had ...... ...... en nou weet ik het ff niet zo snel. (had ik 'm maar sneller moeten uitvoeren) Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
@ I S : Hahaha! Sorry, meid, ik doe het echt niet expres. We zitten blijkbaar enorm op 1 lijn Het enige dat ik verder kon bedenken, maar waar ik geen leuke foto voor kon bedenken was de veiligheidsgordel in de auto
MvS .... en of wij op één lijn zitten!! Veiligheidsgordel in de auto, heb ik ook aan zitten denken. Het was óf de veiligheidsspeld (makkelijker een goede foto van te maken) óf de veiligheidsgordel .... althans tot nu dan .... ik ga weer ff héééél diep nadenken Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!