Hoi Meiden Ik hoop dat het niet gaat doodbloeden hier want het is juist zo leuk!! Yessica wat is er? heb iets gemist geloof ik.. maar sterkte Mijn stem gaat naar Binna... geweldige foto!!
Gefeliciteerd Binna! Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp! @Dwazie, doodbloeden? Nee joh, zorgen wij wel voor dat dat niet gebeurt!
Meiden bedankt voor jullie steun, dwazie: mijn man en ik liggen in scheiding, vehaal staat bij "alleen en zwanger" onderwerp: we gaan scheiden, wat nu? Ben erg benieuwd naar het nieuwe onderwerp, hoop dat ik er wat mee kan!! En we laten het hier zeker niet doodbloeden!
@yessica jeetje meis; heel veel sterkte . dikke digie knuff jeetje ik heb gewonen. hmm ga even hard na denken dankje voor jullie stemmen
Ik heb besloten het thema MUZIEK en dan bedoel ik een foto waar van de muziek er af spring. dus je ziet de foto en denkt dat is muziek (ik dacht doe weer een beetje een opdracht foto Vindt ik altijd wel een uitdagin)
oh jee meis, wat klote joh, heel veel sterkte.knuff @binnabinana, van harte gefeliciteerd!! Leuk onderwerp, es kijken wat ik ermee ga doen.
Yessica nogmaals sterkte! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Binnabinna gefeliciteerd! Eens kijken of ik over dit onderwerp een foto kan produceren!
oh gelukkig maar diehards hebben we hier.. Jeetje Yessica... vreselijk ik ga even lezen... nog maals heel veel sterkte en kracht... binna van harte... leuk onderwerp ik ga kijken wat ik ermee kan..
@Yessica, heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel @Binna, gefeliciteerd!! Leuk onderwerp heb je gekozen. Ga mijn best doen
@Yessica, jeetje, da's niet niks zeg.. dikke knuff en sterkte met alles! --- @Binna, leuk onderwerp! Heb al een ideetje..
dank je wel meiden! en nee het is idd niet niets, maar ik voel me zo rustig van binnen.. hoef me niet meer druk te maken om hem, en alles waar we altijd ruzie om hadden valt nu weg! zullen nog zware tijden komen, maar heb het gevoel dat ik het wel aan kan... nogmaals super bedankt!!
@Yessica, als ik dat zo lees sta jij supersterk in je schoenen! Knuff voor jou! --- Zo, zal eens even kijken of ik wat inspiratie kan opdoen voor het thema 'muziek'.. Xx
hallo, al iemand een leuke foto geschoten?? hier nog niet echt een moment gezien..wij hebben hier weinig met muziek, dus denk dat ik op pad moet, maar ben dus alleen en ga dan niet zo snel met 3 koters ergens foto's maken.. heb trouwens wel een idee, kreeg net een ingeving op de bank haha en dat is gewoon hier in huis..kijken of het lukt..