Dank jullie wel voor de stemmen op mijn foto. mijn stem gaat uit naar: 1x Eliesja, kikker 1x Cynnie1984- babyvoetje
Bedankt voor jullie stemmen! mijn stem(men) gaat naar: Yenolah en hanneke. mooie foto's! was deze keer moelijke kiezen.. Stemmen kan t/m zaterdag 6 augustus!
Oei, stilletjes hier. Als ik alle stemmen goed geteld heb kom ik zelf als winnaar deze week (gek om dat zelf aan te moeten kondigen ). Dank jullie wel voor de stemmen Als ik verkeerd geteld heb laat dat dan alsjeblieft weten. Ik heb voor het onderwerp van deze week gekozen voor 'Straatfotografie' Ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen.
goedemorgen het is inderdaad even stilletjes hier, ik heb even met je meegeteld en kom op hetzelfde uit. Gefeliciteerd!! Leuk onderwerp, maar even goed bedenken wat ik daarmee kan doen. veel liefs Suzanne
Gefeliciteerd Yenolah! Je had ook een prachtige foto! Wat een lastig onderwerp heb je gekozen! Even goed over nadenken!
Sorry was helemaal dit topic vergeten! Slech van me. Maar een terechte winnaar, proficiat! Leuk onderwerp, even goed over nadenken..
@yenolah, nog gefeliciteerd! leuk nieuw onderwerp.."straatfotografie".. omdat ik niet zoveel tijd heb de laatste tijd, wordt het een wat oudere foto, deze is genomen tijdens mijn vakantie in Frankrijk..3 weken geleden. Bekijk bijlage 174673
Mooi Eliesja!!! Ik ga kijken of het me nog lukt... Voor woensdag toch?? Anders heb ik geloof ik ook ergens nog een oudje
Voor woensdag al? Ik moet deze week weer aan het werk dus ik weet niet of het gaat lukken. Ook even bij mijn oude foto's kijken. Mooie foto Eliesja. Ook mooie heldere kleuren!
Heej allemaal!! We zijn zaterdagmiddag terugkomen van onze vakantie, 2 weken op De Veluwe. Hebben het super naar ons zin gehad, maar thuis komen is altijd ook wel erg fijn.. Ik zag dat het nieuwe thema 'Straatfotografie' is, leuk, erg leuk! Mag zeker niet in zwart/wit he..? Is dan eigenlijk bewerken he..?
Vond het een vrij lastig onderwerp maar hierbij mijn foto.. mijn man die maakte een sprongetje op straat.
Hmm, pas 2 foto's...?? Wel mooie trouwens maar nog een beetje karig! Ik ga de mijne morgen maken (ben ik vrij, dus eindelijk tijd!). @ QB: zover ik weet mag zwart/wit idd niet. Volgens mij heb ik dat eerder ook al eens gevraagd en was het unaniem een NEE!
@hanneke, leuke foto hihi @queenbee, ik weet volgens mij welke foto je bedoelt, die is idd erg mooi, maar helaas mag zwart/wit dus niet! had je deze alleen in zwart/wit gemaakt dan? zijn idd nog niet veel, kan nog meer bij, nog 1 dagje dames!!! Inzenden kan t/m morgen 22.00uur!