Urg, vergeten te stemmen. Maar ik zie dat er vandaag nog stemmen zijn gegeven, dus doe ik lekker mee. Mijn stemmen gaan naar Chivay en Eliesja.
Eliesja... Ik zie dat we allebei 3 stemmen hebben Jij leuke ideeën voor een onderwerp?? Bedankt voor de stemmen!
onderwerp - winnaar: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay ...
@chivay, gefeliciteerd meid..eh of ik een idee heb, nou eigelijk niet, ben zo druk met verbouwen..weet jij iets?
je ziet de laatste tijd wel mooie wolken voorbij komen, we hadden al luchten, maar mischien is het thema WOLKEN wel iets?????
Ooooeeeh, als het portretten wordt ga ik deze keer echt alles op alles zetten om mee te doen! Vind ik leukkkkkk
Mij lijkt portretfotografie ook heel leuk (ook meer in algemene zin), maar op een of andere manier vind ik het zooooo moeilijk om op iemand af te stappen om een foto te nemen (bekenden uitgezonderd, natuurlijk).
@ yenolah: als het om een vreemde gaat moet ik ook wel een flinke drempel over, hoor, maar mijn ervaring is dat de meeste mensen zich enorm gevleid voelen als je vraagt of je een foto van ze mag maken
MvS, ik wil altijd nog zo graag een foto maken van zo'n oud gerimpeld portugees vrouwtje in het zwart die de hele dag bij haar sinaasappelkraampje zit te haken, zie je het voor je? Lijkt me prachtig. Die dametjes zullen het idd ook niet vervelend vinden. Maar ook zo´n jonge smoezelige zigeunervrouw, eeuwig zeulend met die smoezelige kindjes op de arm, maar die zijn wat minder willig
Ik kan me wel herinneren dat er al eens een onderwerp "zelfportret" is geweest, maar ik denk dat die gecrast is en er daarom niet bij staat. Dus ik vind het prima hoor. @yenolah, ja ik zie het ook helemaal voor me, prachtige foto's zijn dat en vooral in het Zwart/wit.. nou zelfpotret it is?? insturen t/m woensdag 7 september? (extra lang of gewoon 31 augustus aanhouden?)
Oh, jij maakt het helemaal een uitdaging! Zelfportret nog wel Nou ja, beter; hoef ik ook geen model te zoeken, hahaha! EDIT oh, ik red het denk ik wel voor de 31e, hoor, maar als anderen langer willen; ook goed
Oeh superleuk ik had een volgens mij die zelfportret onderwerp toen ingestuurd maar indd heeel erg lang geleden echt super leuk onderwerp.....ik ga me best doen en meiden wel de FULL MONTY he
Oh ja portretten mag ook, is wat breder.. Dus nieuw onderwerp is: "portretten".. insturen t/m 7 september (?Chivay zeg maar)
Prima doen we de 7de De vaste club (en wie weet nog een hoop extra) eraan herinneren tot insturen ben wel benieuwd naar al die foto's!