Wauw Cynnie, idd die eerste is heel mooi! En ik de hele week maar op zoek naar paddestoelen, maar op die ene in de boom na helemaal niks gevonden, terwijl hier toch veel bosgebied is en het de laatste tijd ook flink heeft geregend. Maarja, in ieder geval bedankt voor de stemmen nog, had ik niet verwacht met een mobielfoto. Het is eigenlijk een dag te laat om te stemmen, maar mag het nog??? Helemaal vergeten gisteren
Van mij mag je nog stemmen, hoor Deze hele ronde verloopt al extreem raar (late onderwerpkeuze, geen einddatum....). Dan kijken we morgen wie er wint en kiest de winnaar ook aub dezelfde dag nog een nieuw onderwerp....? (inclusief einddatum!)
Ladies, it's a tie! Oftewel: gelijkspel... De winnaars zijn: Mausyi en Femmelepem! Gefeliciteerd allebei. Het zou fijn zijn als 1 van jullie beiden vandaag een onderwerp zou kunnen kiezen, zodat we de wedstrijd deze keer kunnen laten lopen tot en met volgende week woensdag (is dat 16 november?). Ik ben erg benieuwd.....
Super. Eerste keer dat ik meedoe en dan gelijk gedeelde eerste plaats. Als onderwerp dacht ik aan water, maar zie net dat het al een keer os geweest. Of misschien waterdruppels? Misschien heeft mausyi een leuker idee?
Jullie mogen het onderwerp kiezen, dus zeg het maar Probeer wel zo duidelijk mogelijk te zijn, want als je 'water' kiest, krijg je geheid foto's van een zee/meer/sloot. Als je dat niet wilt, moet je idd iets nauwkeuriger zijn en bijv. druppels kiezen ofzo...
Uhm water in andere vormen, en vormen bedoel ik dus gewoon van alles. Maar dus niet een zee/meer/rivier/sloot etc. hmm ik kan heel duidelijk dingen uitleggen *proest*