Van de week had ik na een regenbui al een soortgelijke foto gemaakt voor mijn blog (moet ik nog posten, ik loop achter ), maar deze heb ik een uur geleden gemaakt. Het regent nu toch weer...
Ik zou graag mee willen doen Maar hoe kan ik hier het beste een foto plaatsen? Eerst uploaden in m'n foto-album, en dan de link hier plaatsen, of is er een andere/betere manier? Alvast bedankt!
Super mooie foto's trouwens! Ik denk niet dat ik er tegenop kan, maar toch lijkt het me leuk om mee te doen
Als je reageert via de knop 'plaats reactie' dan zie je bovenaan het tekstvak een paperclipje: als je daarop klikt kun je een foto uploaden. Simpel, toch..? Succes!
Deze heb ik vanmorgen genomen het verbaasde me dat hij zo scherp is gezien dat het nog een beetje donker was weet nog niet of het deze word hoor (kan dus nog veranderd worden )
Dat is inderdaad heel simpel, dankjewel!! Ik reageer altijd via 'snel reageren', dus was me dat nog nooit opgevallen Nou, bij deze mijn inzending. Ik hoop dat deze foto ook mag Ik vind hem niet zo zeer bijzonder mooi, maar ik vond hem juist erg leuk/grappig vanwege de 'lange' waterdruppel!!
Sooo dames, de lat is hoog gelegd! Daar kom ik in de verste verte niet bij! Ik ga nog maar eens diep nadenken. Maar tot nu toe stuk voor stuk prachtige inzendingen!
Ben benieuwd of er nog meer inzendingen komen... t/m woensdag kan het nog, toch!? En vanaf wanneer/tot wanneer mogen we stemmen?
Toch nog iets kunnen verzinnen na zoveel dagen suf piekeren haha! Komen er nog inzendingen bij meiden? Ben benieuwd! Wanneer mag er gestemd worden ? Mijn inzending:
Waaauw, die is mooi Ik probeer al tijden een mooie bellenblaas-foto te maken, maar het is me nog steeds niet gelukt, haha
Eigenlijk wil ik op allemaal stemmen want het nivo is echt heel hoog en iedereen heeft een super mooie foto. Maar als ik dan toch moet kiezen dan kies ik voor mausyi en yenolah