Gefeliciteerd Mausiy en Yenolah. Ik vind Sinterklaas wel een moeilijk thema. Zal er eens goed mijn hersenen voor laten kraken
Iets met Sinterklaas zelf zal moeilijk voor mij worden, hier in Portugal. Iets Sinterklaas gerelateerd, zoals die eerste foto is toch goed? Ennuh inzenden, tja tot wanneer? Deze woensdag al of 5 december erbij pakken en dan 7 december laatste datum?
Sorry ik heb echt totaal geen inspiratie. Ik laat deze ronde aan me voorbij schieten. Het lijkt erop dat meerdere mensen zo denken. Er is nog maar een foto ingezonden. Voorzichtige felicitaties? Of toch nog te vroeg daarvoor?
Wij vieren dit jaar geen sinterklaas. En ik hou ook niet van pepernoten... dus wordt het denk ik ook niet. Misschien als ik in het winkelcentrum een zwarte piet tegen kom dat het nog wat kan worden....
Best een lastig onderwerp is het, maar ik wil nog wel graag meedoen! We hebben tot 7 december, dus wie weet! Mijn inzending volgt in ieder geval nog, hopelijk nog meer inzendingen van jullie! Cinny? BabygirlM ? En de rest..? Zet em op meiden
Is dit sinterklaasig genoeg? Ik kan nog wel wisselen toch? Wie weet dat er dit weekend nog wat gaat gebeuren Deze foto was al voor de wedstrijd gemaakt btw (dat moest je toch melden?)
Wow. En ik dacht dat dit een makkie werd. Anyway... mijn man en dochter zitten nu een weekje in NL en gaan daar Sinterklaas vieren. Ik mocht niet meer vliegen, maar ga morgen mee met een vriendin en haar dochtertje naar de Nederlandse school. Daar wordt Sinterklaas toch wel gevierd.
Ik ben ook nogal inspiratieloos! Ik probeer nog steeds iets leuks te verzinnen om vast te leggen! Ik hoop dat ik nog iets leuks vind/tegenkom, want ik vind het wel een leuk onderwerp Nouja, ik heb nog tot 7 december, eens zien of het nog wat wordt anders doe ik weer mee met de volgende ronde
Er kan nog gepost worden tot 22:00 uur toch ? Hoop dat er nog meer inzendingen bijkomen op de valreep...! Hierbij mijn inzending:
Ja volgens mij wel toch ? Inzendingen tot 22:00 woensdag, en t/m de 1e zaterdag erop mag je stemmen.. t/m 10 december dus..