Hoi foto-meiden, Wat een leuk topic is dit! Ik vind het leuk om een keertje mee te doen, ik heb helaas alleen een oude foto, maar wel een duidelijk silouette: Bekijk bijlage 208372 Ik ben dol op fotograferen!
Mooie foto's weer erbij!! Vind het zo jammer... zelf onderwerp mogen kiezen, had ik geen tijd om er goed mee bezig te zijn.. Vanmiddag nog gehaast, maar de zon was ook al weg. Kan wel een inzending doen, van een oudere foto.. Bij deze !!
Weet niet wie dat normaal doet, maar ik heb even een nieuwe update gemaakt van de mooie lijst "onderwerp - winnaar" sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - *nog geen winnaar*
Mijn stemmen gaan naar Handbalster & Cynnie! Het is hier idd rustig! Ik hoop telkens dat er nog meer inzendingen komen, ik vind het namelijk zo leuk om andere foto's te zien, dat inspireert mij vaak en dan krijg ik ook weer ideetjes! Dus, kom maar op met die foto's dames
thx liedepiedje :0 Omdat ik er vanuit gaat dat ik ga winnen wil ik vandaag al het nieuwe onderwerp posten...en dat is jullie kunden het al bijna raden maar ik geef er toch nog een twist aan.... KERSTDINER!!!
Gefeliciteerd Cynnie1984!! Leuk onderwerp! Kan helaas niet meedoen, 1e kerstdag ben ik alleen en eet pizza.. en 2e kerstdag doen we niets met eten haha
thx allemaal succes vandaag...of morgen!! ik las trouwens net ff me berichtje door maar klopt helemaal niets van haha