Yenolah gefeliciteerd met je dochter! wat een prachtige naam! Hier beetje erg druk geweest Ik ga nog even snuffelen of er wat geschikts bij zit.. en anders de volgende ronde proberen mijn leven weer te beteren
Dankjewel! Ook namens mij een fantastisch nieuwjaar toegewenst! Hopelijk wordt het voor iedereen een mooi, gezond, gelukkig, goed, vruchtbaar en een fotogeniek jaar, hihi
Ohja, hier trouwens geen 'bijzonder' kerstdiner gehad, dus ik heb geen leuke foto's Ik heb wel een paar foto's gemaakt, maar die vond ik niet zo geslaagd, ik heb nog geprobeerd er wat van te maken, maar het mocht niet baten dus deze ronde sla ik helaas over
Gelukkig nieuwjaar allemaal vol inspiratie!! Helaas geen foto van ons kerstdiner. We zijn een weeklang aan huis gekluisterd geweest door een ziek meisje. Dus we hebben er niet veel bijzonders aan gedaan.
Ik heb een vraagje aan jullie foto-experts! Jullie hebben altijd zulke mooie 'scherpe' foto's, waar de kleuren ook onwijs mooi uitkomen, net echt. En dat vind ik zo super mooi!! Hoe krijgen jullie die zo? Met PSP? Of met een ander (gratis) bewerkingsprogramma? Ik heb nu PSP X4 voor 30 dagen (gratis), maar ik wordt er niks wijzer uit, haha. En ik heb picasa, maar daar kun je de foto's volgens mij niet echt professioneel bewerken. Iemand tips?
Bij deze wedstrijd mag je geen bewerkte foto's inzenden volgens mij... dus deze zijn allemaal origineel met camera gedaan. Experimenteren met de functies van je camera. (sluitingstijd, diafragma, ISO-waarde etc. ) Daarover kan je alles lezen in de handleiding van je camera, en ook op internet. En als je wilt leren te bewerken, kan je ook oefeningen vinden op internet bijvoorbeeld. Zoeken op Photoshop tutorials, en dan kom je een stuk verder!! Je kunt ook Gimp downloaden. Dat heeft praktisch dezelfde functies als Photoshop en is gratis te downloaden.. Photoshop zelf moet ook gratis te vinden denk ik hoor
Ik had idd gelezen dat bij deze wedstrijd de foto's niet bewerkt mogen worden; maar omdat ik zulke mooie en 'echte' foto's voorbij zag komen, vroeg ik me toch af hoe jullie dat voor elkaar kregen! Dus bedankt voor je tips! Dan zal ik het boekje van m'n camera nog eens grondig doorlezen, haha! En eens flink oefenen en uitproberen met m'n camera!
Sorry, ik had mijn handen niet vrij voor een foto. Er wordt hier alleen 1e kerstdag gevierd en ik had het al druk genoeg met het eten, een baby aan de tiet en 3 stuiterende peuters door de kamer. Ik sla over.
Hahah hoe je dat brengt Tot vanavond mogen we nog inzenden... wel jammer bij dit onderwerp hadden we tot maandag vorige week de kans om een foto te maken, maar nu wachten we al 1,5 week en komt er niet veel meer. Hadden misschien beter kunnen stemmen vorige week woensdag al Heb zin in een nieuw onderwerp namelijk!! M'n camera jeukt al
Misschien heb ik toch nog wel wat op de valreep. 23 december gemaakt voor mijn blog. Niet het volledige maal, maar een onderdeel ervan: