Foto-Wedstrijd deel 2

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Yenolah gefeliciteerd met je dochter! :D wat een prachtige naam!

Hier beetje erg druk geweest ;) Ik ga nog even snuffelen of er wat geschikts bij zit.. en anders de volgende ronde proberen mijn leven weer te beteren :D

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ons kerstdiner :)

3. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Helaas, niet gelukt om een foto te maken. Deze keer dus geen inzending van mij!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb ook geen foto's gemaakt tijdens het kerstdiner. Heb nog wel een foto van het toetje gemaakt.

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hier ook voor iedereen een heel gelukkig, liefdevol, vrolijk en gezond 2012 toegewenst

6. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Dankjewel! Ook namens mij een fantastisch nieuwjaar toegewenst! Hopelijk wordt het voor iedereen een mooi, gezond, gelukkig, goed, vruchtbaar en een fotogeniek jaar, hihi:D

7. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Ohja, hier trouwens geen 'bijzonder' kerstdiner gehad, dus ik heb geen leuke foto's:( Ik heb wel een paar foto's gemaakt, maar die vond ik niet zo geslaagd, ik heb nog geprobeerd er wat van te maken, maar het mocht niet baten:p dus deze ronde sla ik helaas over:(

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    KOM NOU MET DIE FOTO's MEIDEN

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
  10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Gelukkig nieuwjaar allemaal vol inspiratie!!

Helaas geen foto van ons kerstdiner. We zijn een weeklang aan huis gekluisterd geweest door een ziek meisje. Dus we hebben er niet veel bijzonders aan gedaan.

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Ik heb een vraagje aan jullie foto-experts!
    Jullie hebben altijd zulke mooie 'scherpe' foto's, waar de kleuren ook onwijs mooi uitkomen, net echt. En dat vind ik zo super mooi!!
    Hoe krijgen jullie die zo? Met PSP? Of met een ander (gratis) bewerkingsprogramma?
    Ik heb nu PSP X4 voor 30 dagen (gratis), maar ik wordt er niks wijzer uit, haha. En ik heb picasa, maar daar kun je de foto's volgens mij niet echt professioneel bewerken.

Iemand tips?:)

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Bij deze wedstrijd mag je geen bewerkte foto's inzenden volgens mij... dus deze zijn allemaal origineel met camera gedaan. Experimenteren met de functies van je camera. (sluitingstijd, diafragma, ISO-waarde etc. ) Daarover kan je alles lezen in de handleiding van je camera, en ook op internet.

En als je wilt leren te bewerken, kan je ook oefeningen vinden op internet bijvoorbeeld. Zoeken op Photoshop tutorials, en dan kom je een stuk verder!! Je kunt ook Gimp downloaden. Dat heeft praktisch dezelfde functies als Photoshop en is gratis te downloaden.. Photoshop zelf moet ook gratis te vinden denk ik hoor ;)

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oooh! Gelukkig nieuwjaar allemaal !!

14. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Ik had idd gelezen dat bij deze wedstrijd de foto's niet bewerkt mogen worden; maar omdat ik zulke mooie en 'echte' foto's voorbij zag komen, vroeg ik me toch af hoe jullie dat voor elkaar kregen!:p

Dus bedankt voor je tips! Dan zal ik het boekje van m'n camera nog eens grondig doorlezen, haha! En eens flink oefenen en uitproberen met m'n camera!:)

15. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Sorry, ik had mijn handen niet vrij voor een foto. Er wordt hier alleen 1e kerstdag gevierd en ik had het al druk genoeg met het eten, een baby aan de tiet en 3 stuiterende peuters door de kamer. Ik sla over.

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahah hoe je dat brengt :p

Tot vanavond mogen we nog inzenden... wel jammer bij dit onderwerp hadden we tot maandag vorige week de kans om een foto te maken, maar nu wachten we al 1,5 week en komt er niet veel meer. Hadden misschien beter kunnen stemmen vorige week woensdag al ;) Heb zin in een nieuw onderwerp namelijk!! M'n camera jeukt al :D

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nou, zal ik dan mijn kerstdiner ook maar delen....?

We hebben heeeeeerlijk gegeten. :D

18. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Vanaf hoelaat kunnen we stemmen?

Ik ben net als slunea ook benieuwd naar het nieuwe onderwerp!

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Misschien heb ik toch nog wel wat op de valreep. 23 december gemaakt voor mijn blog. Niet het volledige maal, maar een onderdeel ervan:

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Toch nog een paar foto's zo op de valreep :)

Deel Deze Pagina