Oh, haha! Ik had echt geen stemmen verwacht! Leuk, dank jullie wel! Mijn stemmen gaan naar Sheann en yenolah. Vooral die laatste: hmmmm, krijg al trek als ik de foto zie!
Hihi toch nog wat foto's!! Vond het moeilijk om te stemmen alsnog! Heb uiteindelijk gekozen voor Sheann!
Stemmen was t/m gisteravond, toch? Dan heeft Sheann gewonnen geloof ik! Dus...als er niet meer gestemd mag worden, GEFELICITEERD SHEANN! Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp..heb weer zin om te 'schieten', hihi
Gefeliciteerd sheann! Ik had geen gelegenheid meer om te stemmen, maar had toch voor jouw foto gekozen.
Het nieuwe onderwerp is steen. Inzenden mag tot woensdag 18 januari, 22.00 uur. sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - *nog geen winnaar* Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp.
Wat goed dat je nog een nieuw onderwerp hebt kunnen kiezen!! Ik had de lijst ook al een paar keer door genomen, maar ik had echt zoiets van:"pff, volgens mij is zo'n beetje elk onderwerp al geweest, ben benieuwd of er nog wat nieuws verzonnen kan worden" Maar een leuk onderwerp 'steen', ben benieuwd hoe de foto's worden, ikzelf ben ook weer van de partij, ga vandaag gelijk kijken of ik nog een mooie steen kan vastleggen
Oei, ben ik de eerste? Ik heb vandaag een strandwandeling gemaakt en wat stenen gefotografeerd. Gisteren was ik weer eens in Alte (Alte « My project 365), ook veel steen daar te vinden rondom de natuurlijke waterbron, maar toch deze uitgekozen.
Babygril: Ik kan nog veel meer onderwerpen bedenken. Maar dan moet je wel op mij stemmen Yenolah: Mooie foto. En ook een leuke blog, ga zo eens verder rondneuzen.