Dank jullie wel voor de stemmen, maar ik kijk toch ff BabygirlM aan nu Elke keer als ik een nieuw onderwerp verzin, valt dit onderwerp errug stil.
Ooh wat leuk, dank jullie wel! Ik zal de lijst er even bij pakken en dan proberen een nieuw onderwerp te vinden, als jij iets hebt yenolah, dan gooi het maar in de groep, want ik vind het vrij lastig om iets te bedenken, ik zal er eens goed over nadenken en z.s.m. met een onderwerp komen als yenolah het daar ook mee eens is
sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp.
Ik had yenolah een pb gestuurd met wat onderwerpen,dus wacht haar reactie nog ff af maar ik zal er voor zorgen dat het nieuwe onderwerp sowieso vandaag bekend wordt gemaakt
haha, ik heb hem net gelezen en beantwoord Ik was vandaag ook druk, dus kon niet eerder reageren, sorry!! Maar, het nieuwe onderwerp is...*tromgeroffel*... KAPOT/GEBROKEN sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken ...? Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. Inzenden kan t/m woensdag 1 februari *correct me if I'm wrong*
Haha ik dacht 'tromgeroffel' ?? Hoe moet ik dat nou fotograferen.. Maar kapot/gebroken, leuk onderwerp!!
hahahahaha Ik las m'n bericht net terug en ik snap dat je eerst dacht dat het 'tromgeroffel' was Ik ben benieuwd naar de inzendingen, ik ga ook eens even kijken of ik iets kapot/gebroken kan vinden, anders breek ik wel iets, hihihi
Ik ben nog steeds van plan om mee te doen. Even kijken wanneer ik tijd heb. Vind het een super onderwerp
Leuk! We hebben tot woensdag a.s. dacht ik! Ik ga ook nog m'n best doen! Onderwerp is lastig, maar vind hem ook zeker leuk!