Oh wat leuk dat er al wat inzendingen zijn, ik vind ze allemaal erg mooi!! We hebben idd t/m woensdag a.s. Ik zelf ben ook nog op zoek naar iets wat kapot/gebroken is. Ik heb al wel iets, maar vind het nog niet zo geweldig, maar ik heb nog tot woensdag, dus ik hoop dat ik nog iets kan vinden!!
Ah BabygirlM, tis je dus toch nog gelukt om iets kapot te maken Mooie foto!! Ik ga nog even goed nadenken over op wie ik stem, vind ze eigenlijk allemaal wel mooi! Handbalster, dat is toch ijs op de foto ?
@Slunea; ja klopt, het ging mij om de barst in het ijs haha. Kwam tijdens de wandeling niks anders tegen dat kapot was!! Mijn stemmen zijn voor Sheann en BabyGirlM
Hahaha, dankje!! Ik had meerdere foto's van kapotte dingen, maar was er nog niet helemaal tevreden over, dus ben ik helemaal los gegaan op dat hek om het gewenste resultaat te krijgen. Ik kijk even de foto's terug om te kijken op wie ik ga stemmen!!
Als mijn telling klopt zijn Slunea & Sheann de winnaressen, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het volgende onderwerp
Och jee ik vergeet steeds dit topic Ik ga het ook weer eens proberen (als ik het niet weer vergeet haha)
Hoi Meiden, we zijn het eens geworden over een onderwerp het nieuwe onderwerp is : Spiegelbeeld Chivay & Pixie, leuk als jullie ook meedoen!! sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Slunae Spiegelbeeld - . Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. Inzenden kan t/m woensdag 15 februari
Bah, helemaal vergeten te stemmen . En ik had ook al geen foto deze week. In ieder geval gefeliciteerd Sheann & Slunae! Ik hoop toch deze week weer mee te doen.