Hij is toch ook recht genomen? Anders zou het ijs er uit gevallen zijn. Poeh, wordt moeilijk om nog met een waardige inzending te komen zo, met meteen al prachtige foto's.
Wauw, wat een prachtige foto's!! Wordt idd moeilijk om met nog een waardige foto te komen...ik ga m'n best doen
Leuk deze fotowedstrijden, ik doe mee Heb alleen geen idee hoe ik foto's in mijn bericht kan plaatsen, dus even proberen... Het is een oude foto, in november gemaakt.
Wat veel inzendingen al, wat leuk. Maar inderdaad moet nog eens even flink aan de slag gezien de andere foto's; mooi zeg!Ik dacht ook volgende week Yenolah
Nou, ik wil deze keer wel weer meedoen, maar heb geen gelegenheid gehad voor een verse foto Dan maar een oudere, wel van dit jaar, haha.
Wat mooi allemaal!! Dit wordt echt moeilijk kiezen!! Echt leuk ook dat er nog inzendingen kwamen op de valreep Bij deze mijn inzending:
Mijn stemmen zijn voor Sheann en Sweetamber, al moet ik zeggen dat ik het een moeilijke keuze vond! Is het trouwens een idee om bij de volgende ronde naast de stem ook een toelichting te geven waarom je een bepaalde foto de mooiste vond? Ben ik wel benieuwd naar! Gr handbalster