Ik vind dat ook wel een leuk idee, vooral ook omdat ik nog graag wil leren. Dus als iemand op mij stemt zou ik het wel leuk vinden wat diegene zo mooi vind aan mijn foto. En ook als ik geen stemmen krijg zou ik het leuk vinden om tips te krijgen hoe ik mijn fotografie kan verbeteren. Ik ben vooral nog aan het 'prutsen' namelijk, haha
Ja, dat toelichten vind ik ook wel een goed idee. Ik ga nog even rustig naar de foto's kijken voordat ik stem, ik heb nu een huilende kleine in de box en mijn schoonouders komen zo.
Mijn stem gaat naar Yenolah.... Leuk dit en die toelichting vind ik wel een goed idee...(maar ja, ik ben pas nieuw hier en heb geen recht van spreken )
BabygirlM: misschien leuk om hier eens te kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/330981-meer-hobby-fotografen-hier-94.html Hier kun je foto's posten en als je het leuk vindt kunnen anderen je hier dan tips over geven. Gr handbalster
Dankje, ik kijk ook regelmatig in dat topic, maar 'durfde' nog niet zo goed foto's te plaatsen, aangezien daar ook al zulke mooie plaatjes voorbij komen!! hihi Maarja, ik moet toch 'ergens' beginnen Dus misschien een goed idee om wel een foto te plaatsen en om tips/kritiek/advies te krijgen!!
De winnaressen zijn Sheann & Yenolah, gefeliciteerd!!! Ik ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp Sweetamber, ik zag dat je maar 1x had gestemd. Omdat jij ook hebt meegedaan/een foto hebt ingezonden, mag je 2x stemmen Als je geen foto hebt ingezonden mag je 1x stemmen
Sweetamber heeft gestemd op Yenolah dus dan krijgt Yenolah 2 stemmen van haar. Dat zou betekenen dat Yenolah gewonnen heeft!
Ow, hahaha, dat wist ik niet, vond het zo moeilijk kiezen, dus dan heeft idd Yenola 2 stemmen van mij... Gefeliciteerd....
heb ik gewonnen?? Dank jullie wel voor de stemmen dan Tjee, dan moet ik dus iets nieuws verzinnen Moeilijk altijd.
Lijstje en regels weer even en alvast een nieuwe datum: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Slunae Spiegelbeeld Slunae Glas - yenolah Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. Inzenden kan t/m woensdag 14 maart
OK, tijdje nagedacht. Ik hou het op signalen (in ruime zin). Ik hoop dat jullier er wat mee kunnen. Succes!
Gefeliciteerd Yenolah!! Zeer uitdagend thema.. Dat wordt hard nadenken wat nu eigenlijk precies een signaal is haha. Ow trouwens, ik heb mijn naam veranderd zoals jullie zien ik pas hem later ook even aan in de lijst.
Haha, ja je had gewonnen Yenolah Idd een zeer uitdagend onderwerp, want er schiet me zo niks te binnen! Leuk leuk, ben benieuwd naar de inzendingen!! haha scarabee, ik dacht al dat ik je avatar herkende
Wow, ik vind dit echt een moeilijke!!! Ben net even op pad geweest en heb wat foto's gemaakt, maar ik denk niet dat er een goede foto tussen zit.... Zal zo even kijken...